Toon posts:

[BC3] Asus p2b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de website van Asus staan nieuwe tabellen waar je kan zien dat er met de nieuwe bios van die plank ook een p3 600+ zou kunnen draaien. mijn vraag is kan ik dus ook een 800 er op gooien met 100mhz bus uiteraard.
Wie heeft dit bord draaien met 600mhz p3 of meer???? want zit er aan te denken om die plank nog een beetje bij te boetseren tot een bak die weer een jaartje voort kan....
greetz en tnx....

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
wil 9 van de 10 keer wel tot de 1ghz, mits die een 133 overclocl heeft, voor meer info

hier

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Geldt dit voor alle revisie''s, geef even de URL van die site

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Verwijderd

revisie 1.02 vergeefse hoop, 1.10 soms, 1.12 werkt altijd (heeft iets met een of andere spanningsregulator te maken)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Draai hier een PIII-800E (= 100 Mhz FSB) op een P2B rev. 1.10. BBL the 2nd zat precies goed met zijn revision opmerking. Tot rev 1.10 gaat eigenlijk niet, rev 1.10 gaat soms, en vanaf 1.12 gaat het altijd. Het probleem is dat de voltage regulator op oudere P2B''s de Vcore van 1.7 V niet kan leveren voor de Coppermine CPU''s. Een workaround is echter dan: neem een FC-PGA CPU en een slotkey adaptor met voltage jumpers. Stel deze in op 1.8V (het laagste wat oudere P2B''s kunnen leveren). De CPU loopt dan op een iets de hoge Vcore, maar dat is niet zo een probleem. Eigenlijk ideaal voor overclocken ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
look at my sig!!!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 13:14
Waar kan je die revisie zien>?>>.

• BC3 Victim
ik heb ook zo''n boad gehad en mijn p3 800 ging daar gewoon goed mee op

alles werkte als een trein :) nog steeds alleen heb een nieuw mammabord (8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

revisie staat ergens tussen de sloten in, tussen ISA en PCI slot dacht ik, op je printplaat/moederbord dus.

• BC3 Victim
Op de printplaat, bij de buitenste ISA slot.

Pagina: 1