[BC3] $^!@# A7A mammaplank!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij misschien helpen?????
Ik krijg met geen mogelijkheid de volgende config aan de praat:
amd athlon 1200
asus a7a266
2x 128 mb ddr ram
pinnacle pctv-rave
sblive DE 5.1
3com 3c905c-tx
Nvidia geforce-2 mx 64 mb
What is the problem!!!!!!!!!!!!!!!! :((((
het werkt wel, mar hij blijft hangen op de software van de teeveekaart en me usb is helemaal met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. ohwja dis me 3e mobo al

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 16:57 schreef CrazyMike het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen?????
Ik krijg met geen mogelijkheid de volgende config aan de praat:
amd athlon 1200
asus a7a266
2x 128 mb ddr ram
pinnacle pctv-rave
sblive DE 5.1
3com 3c905c-tx
Nvidia geforce-2 mx 64 mb
What is the problem!!!!!!!!!!!!!!!! :((((
het werkt wel, mar hij blijft hangen op de software van de teeveekaart en me usb is helemaal met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. ohwja dis me 3e mobo al
Sja had je die A7A266 maar niet moeten kopen..... |:(

• BC3 Victim
Ik heb ook een a7a266 maar met mijn tv kaart heb ik geen problemen, ik heb een of andere cheap-ass tv kaart van lifeview.
Ik heb laatst wel veel problemen gehad met mijn sb-live value geluidskaart.
Als ik de nieuwste drivers van soundblaster.com installeerde had ik vet veel problemen met booten etc.
Ik heb toen de oude drivers die op de meegeleverde cd stonden erop gezet (uit 1998 ofzo) en nu werkt ie weer prima.
Probeer voor je tv kaart dus eens een andere versie van de drivers, misschien dat dat helpt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
I tried that already :(