[BC3] Hulp gevraagt

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een INTEL Plll 450 Mhz. Ik wil deze vervangen deze vervangen door een AMD. Maar ik weet niet welke ik het beste kan nemen. Is AMD Athlon Thunderbird 1400 (266MHz FSB)
nou goed of moet ik een DURON nemen.
En wat houd (266MHz FSB). Ik wil hier eigenlijk zoveel mogelijk van te weten komen en "leren" (8>

Dus wie mij kan helpen graag of wie nog tips of suggestie hebben wat ik kan doen.

Tips over Case modden heb ik ook nodig. >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hier komt m''n nuttige reply :)
http://gathering.tweakers.net/forum/find

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Athlon is natuurlijk sneller

• BC3 Victim
Nou jippie dis allemaal nuttige informatie|:(

Ik vroeg om suggesties en tips.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 16:34 schreef Iznogoud het volgende:
Nou jippie dis allemaal nuttige informatie|:(

Ik vroeg om suggesties en tips.
Dat komt omdat je niet zegt wat je met je nieuwe systeem wilt gaan doen: gamen, photoshoppen, etc........

• BC3 Victim
Ik wil vooral Gamen*D

Verwijderd

ik zou alleen een processor-upgrade doen, net zoals we net op icq hadden besproken :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hulp gevraagd

Sorrie kon het niet laten :)

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
Eerste (nou eigenlijk 2e, die van die search was ook wel nuttig :)) nuttige reply: Je kunt het beste een duron nemen om te gamen. Lekker goedkoop en toch snel. Duron 800/900 bijvoorbeeld. Kun je ook nog overclocken als je dat wil. Wel goede koeling erop!

BTW: waarom zet je geen celeron op je bordje? Xie dat je een p2 450 hebt. Welk mobo heb je?

Verwijderd

sun ultrasparc.... :9
Pagina: 1