weet iemand dat? is dat wel beetje stabiel en alles? krijg binnenkort weer centjes, maar beetje zonder als ie niet lekker werkt
of kan ik beter een 1200 oid kopen?
Verwijderd
Staat al wel in de pricewatchOp zondag 20 mei 2001 15:18 schreef RenevdVeen het volgende:
Komt in juni pas..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Koop de 1333MhzOp zondag 20 mei 2001 15:16 schreef Whistler112 het volgende:
weet iemand dat? is dat wel beetje stabiel en alles? krijg binnenkort weer centjes, maar beetje zonder als ie niet lekker werkt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
PRE-ORDER ja..Op zondag 20 mei 2001 15:19 schreef -.STEFAN.- het volgende:
[..]
Staat al wel in de pricewatch
Aha,mijn foutOp zondag 20 mei 2001 15:19 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
PRE-ORDER ja..
Verwijderd
Verwijderd
weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt (de desktop versie dan)?Op zondag 20 mei 2001 15:25 schreef Gretzky het volgende:
Ik zou toch ff een paar weekjes langer op de Palomino (Athlon 4) w88 als ik jou was.. Produceert minder warmte, beter overklokbaar (want nieuwe core)..
Verwijderd
Wachten heeft geen zin in de IT..Op zondag 20 mei 2001 15:25 schreef Gretzky het volgende:
Ik zou toch ff een paar weekjes langer op de Palomino (Athlon 4) w88 als ik jou was.. Produceert minder warmte, beter overklokbaar (want nieuwe core)..
Dan wacht ik toch liever op de Athlon-12, die ergens in 2003 uit gaat komen...Op zondag 20 mei 2001 15:25 schreef Gretzky het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
<offtopic>Ik kan trouwens niet wennen aan die nieuwe impreza hoor :(</offtopic>Op zondag 20 mei 2001 15:27 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Wachten heeft geen zin in de IT..
Verwijderd
Verwijderd
Zo wordt hij nou aangeduidt, nieuwe versie ofzoOp zondag 20 mei 2001 15:40 schreef marteltor het volgende:
waar staat die -1 voor?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Is dat een nadeel? Voordat de 4 aantrekkelijk is ben je een 1/2 jaar verder. Prijs/Stabiliteit/Bios ondersteuning...Op zondag 20 mei 2001 15:45 schreef thedolf het volgende:
De thunderbird is op zijn einde. Wachten op de athlon 4 heeft dus wel degelijk zin (vind ik)
Verwijderd
Misshien een andere CPU koeler..Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef Whistler112 het volgende:
maar dan moet ik zeker weer nieuwe mainboard aanschaffen?? en wat is er trouwens verder zo bijzonder aan die 4??
[..]
En op mijn proc zit de, geloof ik, grootste coolermaster met gewoon standaard koelpasta.
Zou dit genoeg zijn voor een athlon 1333(+)??? Voor mijn duron600@600 wel iig
eokaart zit ook nog koelertje.
Verwijderd
Asus A7V133 + 1.2@1.4Op zondag 20 mei 2001 15:58 schreef Whistler112 het volgende:
Kan iemand niet ff snel vertellen wat nou de beste is. Wel gewoon standaard verder, geen waterkoeling oid. Prijs en lawaai maken niet uit.
ohw ja, en wel mainboard kan ik het best nemen als ik een 1200@1400 wil? want mijn huidige kan ik geen multiplier mee instellen en om de een of andere reden kan ik ook mijn fsb nauwlijks omhoog gooien
Verwijderd
Als ik jou was, ff w88 op de Pentium 18, die''s 30 keer zo snel als de PalominoOp zondag 20 mei 2001 15:25 schreef Gretzky het volgende: