De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De A7M266 is (naar alle waarschijnlijkheid) sneller dan de A7V266. Over de stabiliteit zal je helemaal niets te klagen hebben (lees ook deze review). Het enige echte nadeel van de A7M266 wat mij betreft is het ontbreken van multiplier adjustment (behalve als je een echte bikkel bent, dan soldeer je ze er zelf op). Als je hiermee kan leven is het een prima bord. De rest van de overclockmogelijkheden is ook behoorlijk; FSB en voltage in te stellen, VIO en VIO1 apart in te stellen, etc.
Een perfect bord op het ontbreken van multiplier adjustment na.
P.S. Geheugen koop je natuurlijk wel bij Crucial he?
P.S. Geheugen koop je natuurlijk wel bij Crucial he?
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
ah cool, ach opzich ben ik niet zo''n tweaker... 1.33GHz is snel zat... ook al is 1.5GHz ook heel leuk natuurlijkOp zondag 20 mei 2001 14:43 schreef AVL het volgende:
De A7M266 is (naar alle waarschijnlijkheid) sneller dan de A7V266. Over de stabiliteit zal je helemaal niets te klagen hebben (lees ook deze review). Het enige echte nadeel van de A7M266 wat mij betreft is het ontbreken van multiplier adjustment (behalve als je een echte bikkel bent, dan soldeer je ze er zelf op). Als je hiermee kan leven is het een prima bord. De rest van de overclockmogelijkheden is ook behoorlijk; FSB en voltage in te stellen, VIO en VIO1 apart in te stellen, etc.
Wat ik mij nog wel afvraag is of deze ook de Athlon 4 ondersteund... of misschien is dat iets teveel van ''t goede?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je een 1,33GHz Athlon koopt is overklokken natuurlijk geen probleem. Die draait zonder probs op 153x10, dus 1533MHz.Op zondag 20 mei 2001 14:48 schreef Remenic het volgende:
[..]
ah cool, ach opzich ben ik niet zo''n tweaker... 1.33GHz is snel zat... ook al is 1.5GHz ook heel leuk natuurlijkAch ik kan er mee leven.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Ik heb ook een asus a7m266 , stabiel en snel boordje,maar ik wilde mijn mplr. ook kunnen veranderen(ik heb nl. een AXIA 1200 Mhz) ik kom nu niet hoger dan 1350 Mhz(9x150)zeer stabiel,dat wel , ik heb dus een Epox 8KA7 besteld , waarmee je wel je mplr. kunt aanpassen.Dus als je interesse hebt?kijk maar eens bij Vraag & Aanbod op tweakers.net , hij is niet duur.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Pagina: 1