Verwijderd
Heren en dames
Ik sta op het punt een nieuw moederbord aan te schaffen. Dit zal waarschijnlijk de Asus CUSL-2C worden. Nu zie ik dat er van dit bord twee uitvoeringen zijn: de gewone en een Black Pearle uitvoering. Nergens kan ik echter vinden wat het verschil is tussen deze borden; alleen de kleur? Zou ik vreemd vinden. Is er hier iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Bij voorbaat mijn dank.
Kwaak
Ik sta op het punt een nieuw moederbord aan te schaffen. Dit zal waarschijnlijk de Asus CUSL-2C worden. Nu zie ik dat er van dit bord twee uitvoeringen zijn: de gewone en een Black Pearle uitvoering. Nergens kan ik echter vinden wat het verschil is tussen deze borden; alleen de kleur? Zou ik vreemd vinden. Is er hier iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Bij voorbaat mijn dank.
Kwaak
Volgens mij is dit niet zo, er zijn nog wat verschillen in de spec''s zoals : "Personalized Boot Logo"Op zondag 20 mei 2001 11:24 schreef Skyhawk het volgende:
Je slaat de spijker op zijn kop, het is alleen de kleur.
Verwijderd
Bedankt allemaal die Asus site zocht ikke hehe. Ben weer geholpen, wordt dus de Black Pearle met een P3 1000 mhz en natuurlijk de nieuwe Asus V 8200 de luxe hehehe. 
Kwaak
Kwaak
is het intikken van "W","W","W",".","A","S","U","S",".","C","O","M"Op zondag 20 mei 2001 11:38 schreef Daffy_Duck het volgende:
Bedankt allemaal die Asus site zocht ikke hehe
dan zo moeilijk???
Pagina: 1