Toon posts:

[BC3] Epox 8K7A+, wie heeft hem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al dit moederbord in zijn bezit ? Ik had begrepen dat het een combo is van de AMD 761 en de VIA 686B en Vcore instelbaar tot 2.25V heeft . Verder 6xPCI , RAID en 2 DDR sloten (enige minpunt)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

En up, voor een keertje. Ben ook wel benieuwd. Wat vinden de tweakers ervan om nu een ddr bordje te kopen :?
Doen, of toch maar wachten, of misschien een combo :?

And now the most interresting part of deze grot

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb hem besteld bij completer(had hem gewoon op vooraad) ik verwacht hem morgen!Iemand nog een Asus a7m266 kopen?maar als je op socketA.com kijkt , zie je een preview met een preproduktiesample en op digitlife wordt hij ook getest met een aantal andere AMD760 mobo'' s, komt er nog niet super vanaf,maar hij is net op de markt , dus wordt waarschijnlijk nog wel een nieuw bios uitgebracht.Ook zou ik op de Forums gaan kijken bij AMDMB.com , onder Epox boards , ze komen daar op 166 FSB STABIEL!!
Zij OCworkbench.com voor een artikeltje hierover.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)