De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ps: er is al eens een topic hierover geweest.
utfs
P3-700E@1050MHz, 1,85 Volt, Arctic Circle
Die-hard Brexiteer
boxed koelertje (slot1)
/edit/ met een golden orbje /edit/
37graden
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Idle iets van 23gr.
Kast Idle 25gr.
Stressed niet hoger dan 37gr.
Kast iets van 30gr.
Adda koeler, single fan.
Titan GoldenOrb als cooler.
Huh? Hoe flik jij dat met een Dual PIII 700?Op zondag 20 mei 2001 13:42 schreef C44 het volgende:
hehe, leuk die tempjes, die van mij worden stressed 27 en idle nog geen 22 graden, en jah het is een dual proc
Heb je een airco-apparaat naast je PC staan?
C:\>_
word gewoon 60 graden en stressed 70
lekker puh!!!
mijn amddeetje lekker 35 stressed !!!

Het was toen koud buiten
Concrete Loop Watercooling
Hoe krijg je dat voor mekaar?Op zondag 20 mei 2001 17:39 schreef w.kraa het volgende:
Idle 24
Stressend 29
Ut is een p3 800 (100Mhz fsb) loop op 976 (8x122)
Ik kreeg mijn PIII 850 (100MHz FSB, MP 8,5) niet boven de 954 (112 MHz FSB). Met extra verhoogde Vcore kreeg ik hem wel op 115 MHz (978 ongeveer) maar dan startte Windows niet meer op.
Owja, mijn temps zijn met 954 MHz gemeten dus.
Coolermaster Cooler
90×90×50 Ventilatie Cooler naar Proc. gericht
Idle: 26 graden
Stressed: 31 graden
moet je toch wel een enorme kast hebben??Op zondag 20 mei 2001 18:23 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
PIII 600 @ 800 (6×133)
Coolermaster Cooler
90×90×50 Ventilatie Cooler naar Proc. gericht
Idle: 26 graden
dit alles op stressed
Verwijderd
P3 700@875(nog betere koeling halen) iets van 42/43 graden stresses
P3 500@560 50graden:(, klere ding wordt niet koeler met welke koeling dan ook, zal wel weer aan de sensor liggen.
wat was die naam alweer van deze programma|:(Op zondag 20 mei 2001 19:36 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
moederbord altijd 28c
Ik begrijp echt niet waar die lage waardes bij sommige mensen vandaan komen met een verhoogde FSB en Vcore.
Ik ga langzamerhand twijfelen of Asus Mobo''s een hogere waarde geven dan andere merken...
Zelfs met MotherboardMonitor!
Iets klopt niet aan je verhaaltje. Of je hebt een EB (die B staat voor 133 FSB) of je hebt een E met 100 fsb...Op zondag 20 mei 2001 12:18 schreef Knightwolf het volgende:
Mijn PIII 850EB (socket 370, 100MHz FSB, multiplier 8,5) werd stressed iets van 43 graden, case meestal zo''n 30 (erg variabel aan omgevingstemp).
Titan GoldenOrb als cooler.
Mijn P3E700@820 wordt stressed 45C als MB 33C is.
hehe nee hoor "gewoon" 13 fans in m''n bak hangenOp zondag 20 mei 2001 16:56 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Huh? Hoe flik jij dat met een Dual PIII 700?
Heb je een airco-apparaat naast je PC staan?
2 x GoldenOrb op procs
1 x VGAOrb op de GeForce
2 x 80mm achter aan de GeForce
2 x 90mm gericht op de procs
1 x 80mm intake fan zonder duct (komt nog)
1 x 120mm fan gericht op kaarten en procs
1 x 120mm fan naar buiten gericht
1 x 80mm fan in PSU (doh)
al met al dus lekker koud hier, waait ook een beetje
tellen is ook een kunst

kwas hier ff een filmpje aan het renderen, ben namelijk maxfreak, maar ja dat wisten sommigen hier natuurlijk al
zo niet, zie sig...
Motherboard MonitorOp zondag 20 mei 2001 22:05 schreef Kev0867 het volgende:
[..]
wat was die naam alweer van deze programma|:(
Mobo 23 graden.
Hiervoor een standaard cooler : stressed 78, mobo 34 graden.
Kan niet wachten tot ik een proc scoor met een 100 mhz FSB : dan kan ik es echt gaan klokken ....
Pentium III 1GHz
Cooler:
Intel Cooler
Normal: 27 graden
Mainboard:
Asus CUSL2
Case:
AOpen HQ08 Blue met 3x extra 80mm Fans
Normal/Stressed: 22 graden