"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
gewoon overal zoeken op Socket A en je vindt genoeg!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Zij geven een "Recommended Mainboard" lijst voor verschillende Tbirds en Durons.
Greetz,
Hooi.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Da''s redelijk veel ja, ik heb 2 weken geleden voor 350,= een TBird 1100 + Cooler (+ verzendkosten) verkocht...Op zondag 20 mei 2001 13:07 schreef Mahena het volgende:
Bedankt alvast. En die overkill van Dax, hij wou 350 gulden voor die processor hebben. Dan denk ik (nadat ik in de Pricewatch heb gekeken) beter teveel als te weinig.
Ik zou zeggen als het niet veel hoeft te kosten : MSI K7T xxxx bordje (met KT133A), goedkoop en snel, goede support. Als geld geen rol speelt: Asus A7V133. Als het allemaal zo goedkoop mogelijk / niet OC-en moet dan is het misschien een optie om van iemand een bordje met KT133 chipset te kopen, bijv een A7V. Dat is redelijk volwassen onderhand en draait op default specs stabiel genoeg.
Hou er wel rekening mee dat als dat ding permanent aan komt te staan dat:
1 Je energierekening stijgt
2 De CPU nogal warm wordt (als je server zoals de mijne in een kast komt te staan is het binnen no time 40 graden daarbinnen)
Concrete Loop Watercooling
IS SUPER STABIEL!!!!!! 319,-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Goeie tip. Alleen ik wil je even uit de illusie halen dat je DDR mem hebtIK ZOU GAAN VOOR DE CHAINTECH AJA2
IS SUPER STABIEL!!!!!! 319,-
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Echt zwaar relaxed bord. 6pci + ISA en lekker stabiel, snel en goed oc-baar
Je meent het....er is gewoon geen beter AMD Mobo als dit (mijn mening dan...en van vele andere overclockers)Op zondag 20 mei 2001 17:20 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Dóh: Epox 8KTA3(+)
Echt zwaar relaxed bord. 6pci + ISA en lekker stabiel, snel en goed oc-baar
Maar ik vind het eigenlijk wel zonde dat je een 1 GHz processor gebruikt voor een simpel thuisnetwerk...een PII 266 zou ook al voldoende zijn.
(trouwens wedden dat die AMD 1 GHz staat te springen om overgeclocked te worden
Kijk, dat had ik nou ook in gedachten. Hij moet namelijk 24/7 draaien. En het verplichteOp zondag 20 mei 2001 18:23 schreef catfish het volgende:
misschien overkilln maar je kan hem altijd onderclocken, minder warmte, minder verbruik en zeker stabiel (heel belangrijk voor servertje)