| I've got permission to color outside the lines |
Hallo,
Ik ben voor een collega een systeem aan het samenstellen en ik moet en zal er een AXIA inbouwen omdat ik daar mee wil spelen
Ik had afgelopen week het lijstje af en zou dit weekend gaan uitzoeken waar ik wat ging bestellen en tot mijn schrik zie ik in de pricewatch bij processoren dat er geen TB1000 AXIA''s meer staan...Wat nu
Ik ben voor een collega een systeem aan het samenstellen en ik moet en zal er een AXIA inbouwen omdat ik daar mee wil spelen
Een ander kopen. Geen AXIA 
trouwens zoek nog is op got er is een post van vandaag waar ze dacht ik nog ergens AXIA''s hadden
trouwens zoek nog is op got er is een post van vandaag waar ze dacht ik nog ergens AXIA''s hadden
ThanxOp zaterdag 19 mei 2001 23:52 schreef Genotix het volgende:
[topic=182347]
tadaaa ben ik toch weer aardig vandaag zeg.
Hier, heb je een biertje
Lekker biertje, is wel een idee eigenlijk. Ff palmpie halen 
Graag gedaan, ik zal zow nog wel een biertje nemen dan.
/oftopicOp zondag 20 mei 2001 00:01 schreef ecteinascidin het volgende:
[afbeelding]
Hey...Die ken ik nog niet...Is het lekker bier? Bij de supermarkt waar ik werk hebben ze het (nog?) niet...Is het de moeite waard om er een actie van te maken
/ontopic
Volgens mij hebben ze bij Eynstein nog wel AXIA''s liggen, alhoewel ze het niet op hun website vermelden. Dat overkwam een vriend van mij een week geleden namelijk ook (dacht ik opeens aan
dank dank, hey die mods zijn aan het meuren.
deze draad is wel erg offtoppic aan het worden. Maarjah je hebt denk ik je antwoord. Hoop dat je er nog 1 kan vinden.
Ja, ze zijn behoorlijk aan het maffen ja, hoewel ecteinascidin zelf ook offtocip wasOp zondag 20 mei 2001 00:24 schreef Genotix het volgende:
dank dank, hey die mods zijn aan het meuren.
deze draad is wel erg offtoppic aan het worden. Maarjah je hebt denk ik je antwoord. Hoop dat je er nog 1 kan vinden.
Het zal wel lukken met die cpu...Bij IC Solutions hebben ze 1,0 en 1,2 GHz AXIA''s liggen (als het goed is) en ik krijg nog bericht van Eynstein. Ik heb nu eigenlijk nog een ander prob, maar daarvoor ga ik ff naar V&B...
Pagina: 1