De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat doet je koeler. Ja of je moet je cpu verkeerd om in je socket leggen maar dan heb je nog weinig kans dat je core breekt
Nooit geen problemen meer
Verwijderd
%&*$^ding niet meer van mijn mobo.
Verwijderd
Verwijderd
Ze kunnen ook helemaal kapot gaan.
Een shim doet wonderen, ik zweer echt bij die dingen.
Bij mijn T-Bird 800 ook, merk er ook niks van, alleen het lijkt wel alsof ie er zelfs koeler door geworden is..Op zaterdag 19 mei 2001 21:12 schreef klausewitz het volgende:
Mijn T''bird 900 is sinds januari al beschadigd. Lange zijde van core aan de linkerzijde is afgebrokkeld en er is een hoekje uit. T''bird geeft nog geen krimp...
Ik heb nog nooit zo snel opnieuw gepotlood, koeler gemonteerd en mobo teruggezet om te kijken of ''ie het nog deed!!
Doet het dus nog. Hij is bij mij ook 4 graden koeler, maar dat kan ook aan het weer liggen, natuurlijk. Nog geen vage problemen totnutoe.
Toegegeven: dit was de eerste keer dat ik in m''n eentje de koeler eraf haalde! Meestal doe ik dat namelijk samen met m''n teergeliefde
Mazzel dus!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Om te beginnen heb jij een Duron en geen Tbird en als je de twee ooit naast elkaar gelegd had dan had je gezien dat de cores nogal verschillen van elkaar.Op zaterdag 19 mei 2001 21:10 schreef epsilon het volgende:
Geen l*lverhalen ophangen dat het aan je mobo ligt aub. Ik heb nl een kt7 en ik hbe nu ongeveer 20x mijn koeler van mijn duron afgehaalt en op gezet, en geen probs!! Ligt aan de koeler en voor het grootste deel aan jezelf. Een koeler kan geen kwaad als je hem zorgvuldig en zonder al te veel geweld op je cpu zet. En als je er echt te veel druk op moet zetten moet je ff de klip wat rechter buigen. Het is gewoon je eigen lompigheid als je een core beschadigt of nog erger, vernietigt.
Ik vroeg naar ervaringen met cracked cores, niet naar beledigigen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmm, nooit geen problemen meer? Dat betekent dus dat je altijd problemen hebtOp zaterdag 19 mei 2001 20:16 schreef Leader98 het volgende:
Nooit geen problemen meer