Nee, niets van dat alles: geen voltage settings, geen multiplier settings.
Hij laat ze wel zien in de bios, maar je kunt ze niet aanpassen.
Het enige dat ie kan is de FSB op 100 of 133 zetten, en met een FSB van 100 kun je het geheugen op 100 of 133 zetten.
Maar een beetje een tweaker laat zich daardoor natuurlijk niet dwarszitten: met inkleuren en (lastiger) verbreken van de juiste bruggen kun je alles op je TBird of Duron zelf instellen, en het mobo doet wel gewoon wat de processor vraagt.
Zelf heb ik de multiplier van m''n Duron-750 van 7.5 naar 7 teruggezet (kleuren + 1 brug wegkrassen), het voltage van 1.6 naar 1.8v (alleen kleuren), en vervolgens de FSB van 100 naar 133MHz gezet in de bios. Resultaat:
Duron-750@933 op dit bordje van 235 piek!
(met onboard VGA 3D, sound, 56K6 modem en 10/100MBit netwerk...)
Ik heb echt spijt van m''n ABit KT7-A, daar heb ik het dubbele voor betaald voor alleen het kale bord, en veel meer ellende mee gehad!
Het bordje van Elite, de K7SEM, is trouwens WEL wat anders: zit wel een SiS730S chipset op, maar ze hebben ipv de SiS900 netwerkcontroller de RealTek 8139C gebruikt (die vind ik een stuk minder: die RealTek netwerkcontrollers vertonen bij mij altijd het verschijnsel dat er soms wel een factor 10 performance-verschil zit tussen pull en push van data, m.a.w. soms kun je beter data van systeem A naar B HALEN dan van B naar A STUREN, slaat echt nergens op vind ik). En ook de bios van de K7SEM is anders.
Met mijn benchmarks was het PCCHIPS bordje tot 10% sneller met de onboard 3D dan de Elite... De enige verklaring die ik daarvoor heb, is dat de default memory-timing van de Elite veel behoudender staan ingesteld (ik heb ze op default laten staan, misschien had ik ze moeten aanpassen, die Elite heeft in tegenstelling tot de pcchips WEL de mogelijkheid om met de memory-timings te knutselen, en kon de fsb ook op 103 ipv 100 zetten, maar ja, een Duron-750@773 is nou niet echt iets om blij van te worden).