Op zaterdag 19 mei 2001 20:00 schreef dopy het volgende:
Durf hem er nu ook niet op te zetten om te kijken of de voltage lager wordt (je weet maar nooit, misschien hadden ze een tikfoutje gemaakt).
nee inderdaad. Dat durf ik ook niet. Ik heb het sterke vermoeden dat het voltage dan nog hoger wordt... En het is trouwes dan geen typfout van ASUS:
By enabling this jumper, Vio voltage will be raised approximately by 10% so the system is more stable
Ik had alleen gehoopt dat op 1 of andere manier die jumper er standaard al op zat...
Het is toch wel vreemd dat hij nooit de 3.3 volt zou kunnen halen... Ik dacht dat mijn processor daarom altijd tegen de 60 wilde lopen.
Zou een reden kunnen wezen. Maar een overgeklokte k6-2 kan zowiezo gruwelijk heet worden...
Trouwens nog iets vreemds: Kijk in in mijn Bios doet komt het dus regelmatig voor dat de processor tegen de 60 aanloopt. Mobo op 30-35. Vandaag de nieuwste probe gedownload en die geeft een processor temp van 45 graden aan. Mobo is wel gewoon 35 graden (wat overigens teveel is. een vriend heeft zijn p5a op 30 graden max)
da''s vreemd. Bij mij geven ASUS Probe en de BIOS wel hetzelfde weer. En de temperatuur van mijn mobo is 31 graden, maar ik denk dat dat eerder komt door de kast waar hij in zit want in mijn oude kast werd hij maar 25 graden (had een snellere & lawaaiigere fan)
Btw, PsyFlux. Had je die 550+ nog gevonden. zit er namelijk aan te denken ook nog effe met de p5a verder te gaan. Wil eerst een laptop halen. En mocht je zelf muziek maken (heb effe naar je hobbies gekeken), gebruik je dan deze pc... snel genoeg?
Ik heb ''m gevonden! Venema computers schijnt ze te hebben (
www.venemacomputers.nl ) ookal staat hij niet op de prijslijst. Ik heb er dus woensdag gelijk 1tje besteld & zit nu nog te wachten

Hopelijk komt hij wel, want als je de shopsurvey over Venema bekijkt komen er niet zulke mooie verhalen te voorschijn...
En verder maak ik inderdaad wel es muziek met cakewalk, fruityloops, cubase, rebirth enz. Maar daar is mijn k6-2 450@400 die ik op dit moment nog heb nog snel genoeg voor!
Het zal wel schelen dat ik er behoorlijk veel geheugen in heb (160 MB) en een snelle hd voor het swappen (IBM 45 gig, 7200 toeren).
Verder ben ik trouwes wel heel benieuwd naar de performance winst van mijn k6-2+ 550@600... jammer dat ik het dit weekend niet meer kan testen omdat hij er nog niet is