[BC3] coolmaster DP5-6H51 + gummetje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
onder de koeler coolmaster DP5-6H51 zit een gummetje, na verwijderen van de folie, heb ik hem er opgezet en voldoet na mijn idee wel. namelijk 53 Celcius, volgens sommige kan dit lager door het gummetje eraf te halen en coolpasta te gebruiken ! Wie heeft hier ervaring mee en zo ja scheelt het dan veel !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
onder de koeler coolmaster DP5-6H51 zit een gummetje, na verwijderen van de folie, heb ik hem er opgezet en voldoet na mijn idee wel. namelijk 53 Celcius, volgens sommige kan dit lager door het gummetje eraf te halen en coolpasta te gebruiken ! Wie heeft hier ervaring mee en zo ja scheelt het dan veel !
Ik had paar maanden terug ook een 6h51.
Ten eerste is dat vierkantje geen gummetje maar een thermal pad [doh].
De temperaturen die je haalt zijn volkomen normaal voor dat ding, geloof me en met andere koelpasta scheelt het misschien 1 graad. Ik heb onder dat ding wel eens arctic silver gehad en daarvoor van die koelprut die ik ooit eens bij een termaltake product kreeg, en het verschil is bijna te verwaarlozen. Gewoon laten zitten die prut, verw8 echt geen wonderen van een andere koelpasta.

Wat echter wel helpt is een 80mm fan op die coolermaster van je richten, scheelt doorgaans een paar graden.. (ervan uitgaande dat de airflow in je kast bagger is)

Verwijderd

bij sommige mensen scheelt het wel degelijk veel!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
bij sommige mensen scheelt het wel degelijk veel!
Idd, als je een goede airflow hebt zodat de warme lucht afgevoerd word dan scheelt het meer.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
normal load 52C .. kast temp. 26C
full load 57C .. kast temp. 27C

Ben nu zeer tevreden, zit nog steeds onder de 60 graden en dat was mijn bedoeling na die rare SUPER ORB - JA NORROD Bedankt!

FUNPRICE Bedankt voor de Cooler en ik wil
nog mijn .....blablabla ... END

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Thermal Pad + wasbenzine = schone cooler zonder thermal pad :)

een wattenstaafje in wasbenzine gedipt is genoeg voor de hele pad.
Pagina: 1