Toon posts:

[BC3] Bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb net een nieuw bios gekregen per post. maar alle pinnetje zijn verbogen!! :(
Hoe kan ik deze het makkelijkst weer recht maken zonder de pinnetje te breken?

Greetz

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 19 mei 2001 15:38 schreef Kahoona het volgende:
Hoi, ik heb net een nieuw bios gekregen per post. maar alle pinnetje zijn verbogen!! :(
Hoe kan ik deze het makkelijkst weer recht maken zonder de pinnetje te breken?

Greetz
Een ander antwoord dan ''heel voorzichtig'' kan ik helaas niet geven...

[edit] neem ff contact op met de leverancier, want zij moeten toch wel voor een goede verzending zorgen. En zo niet, dan mogen zij de PTT weer aansprakelijk stellen (niet dat dat gaat werken...)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

ik heb dit soort dingen ook met een cpu gehad, ik gebruik altijd een creditcard of iets dergelijks

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met een punttang alle pootjes voorzichtig recht zetten. 1 a 2 keer buigen kunnen die pootjes wel hebben, daarna gaan ze breken, voorzichtigheid troef dus. Wil je perse de chip niet riskeren dan kun je overwegen om bij de locale electronicaboer een chipvoetje te kopen en je bios chip daar op te solderen.

Waar heb je ''m laten flashen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 15:44 schreef hezik het volgende:
Met een punttang alle pootjes voorzichtig recht zetten. 1 a 2 keer buigen kunnen die pootjes wel hebben, daarna gaan ze breken, voorzichtigheid troef dus. Wil je perse de chip niet riskeren dan kun je overwegen om bij de locale electronicaboer een chipvoetje te kopen en je bios chip daar op te solderen.

Waar heb je ''m laten flashen?
Het flashen is een keer fout gegaan, en na maanden w8''en heb ik eindelijk een nieuw Bios van ze gekregen (Ze = MSI). Het zat in een envellop, maar ik zag dat die al open is gemaakt want er zat aan de buitenkant plakband. ik heb heel voorzichtig met een Pincet de pootjes recht gebogen en ik ga strax ff kijken of het past :9

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou ja, toch een nieuw bios gekregen.. hebben ze er nog kosten voor in rekening gebracht?

Oh ja, ehm, let er goed op dat je de chip goedom op z''n voet zet, dit klinkt als onbenullig advies, maar je zou echt niet de eerste zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 15:59 schreef hezik het volgende:
Nou ja, toch een nieuw bios gekregen.. hebben ze er nog kosten voor in rekening gebracht?

Oh ja, ehm, let er goed op dat je de chip goedom op z''n voet zet, dit klinkt als onbenullig advies, maar je zou echt niet de eerste zijn...
En wanneer zit hij goed om?? (voor de zekerheid :) )
Pagina: 1