Hey heb in de pricewatch gekeken voor de MSi en daar zag ik bij Winkelman Automatisering voor F265,-. Kijk ik dus op hun site maar staat geen Msi K7T Pro 2A tussen. En heb hun gemaild of ze nog hadden maar geen mailtje teruggekregen. Dus kijk ik bij RG Computers maar hebben ze dus ook geen Msi K7T Pro 2A. Wie weet waar ik wel kan kopen? Ik kan nog naar perfectsystems gaan is een 1km hier vandaan maar daar kost ie F342,-.
www.paradigit.nl verkoopt ze 
Verder zullen ze wel ergens bij Winkelman tussen andere dingetjes staan ik vind het een beetje *uche*een zooitje*/uche* daar.
Verder zullen ze wel ergens bij Winkelman tussen andere dingetjes staan ik vind het een beetje *uche*een zooitje*/uche* daar.
Heb ff bij paradigit gekeken maar daar verkopen ze geen MSI K7T Pro 2a.
Verwijderd
Waarom wil je per se de 2a? Als je de K7T Turbo neemt heb je 133 mhz fsb ondersteuning, voor de rest zijn de specs hetzelfde, hij kost 1 of 2 tientjes meer. Eynstein had hem heel goedkoop geloof ik.
Er komt een duron op. Dus daarom neem ik een MSI K7T Pro 2A
WeirdOp zaterdag 19 mei 2001 15:32 schreef Tony_Montana het volgende:
Heb ff bij paradigit gekeken maar daar verkopen ze geen MSI K7T Pro 2a.
Tijdje geleden alweer toen ik mijn Turbo ging halen lag die er nog wel ?
Verwijderd
Als je een tweaker bent overclock je... geloof me, mijn duron 700 deed de 933 Mhz die hij nu op een K7T-Turbo doet niet op een K7T-Pro2A.Op zaterdag 19 mei 2001 15:40 schreef Tony_Montana het volgende:
Er komt een duron op. Dus daarom neem ik een MSI K7T Pro 2A
Weet niemand waar ik een MSI K7T Pro 2A goedkoop kan kopen?
Verwijderd
Pro 2a wordt niet meer gemaakt volgens mij, Turbo is de opvolger ervan, heb je al gekeken wat die plank je gaat kosten?
Pagina: 1