verder staat dit d8 ik in de FAQ voor newbie''s en verkeerde forum >> slotje denk ik.
Ja, je moet er een convertor bij kopen. Vraag bij de computerboer naar een socket-A moederbord en je kunt aan de slag!Op zaterdag 19 mei 2001 14:40 schreef Nostro het volgende:
AMD Duron 800 op een ASUS P2B-S. Gaat dit samen of moet ik hiervoor een convertor erbij kopen?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
uhh, slaat nergens op, verkeerd gelezen, let niet op mijn reactie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Imperfectionist.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
hoezo?Op zaterdag 19 mei 2001 15:11 schreef kyle_2000 het volgende:
best grappig om te lezen
no offence ofcourze
En het kan niet, een intel kan niet samenwerken met een AMD, je kan alleen van een intel pentium naar een intel celeron, maar no way dat je van een intel naar een AMD kan
Ik heb het vermoeden dat Kyle2000 op deze topic doelt en niet zozeer op jouw (zeer serieuse) reactie...Op zaterdag 19 mei 2001 15:27 schreef DoctorBob het volgende:
hoezo?
En het kan niet, een intel kan niet samenwerken met een AMD, je kan alleen van een intel pentium naar een intel celeron, maar no way dat je van een intel naar een AMD kan
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Euhm nee het kan niet trouwens.Op zaterdag 19 mei 2001 14:40 schreef Nostro het volgende:
AMD Duron 800 op een ASUS P2B-S. Gaat dit samen of moet ik hiervoor een convertor erbij kopen?
Het moederbord dat je noemt is bedoeld voor Intel processoren. Je wilt er een AMD insteken, dat gaat niet. (Heeft een andere pincount en ze komen ook nog eens helemaaaal niet overeen.)
Dus je moet of een andere processor hebben of een ander moederbord.