[BC3] Gaat dit samen>?

Pagina: 1
Acties:

• Nostro
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-01-2022
AMD Duron 800 op een ASUS P2B-S. Gaat dit samen of moet ik hiervoor een convertor erbij kopen?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, dat gaat niet, er is d8 ik ook geen converter van Socket A naar Slot 1.

verder staat dit d8 ik in de FAQ voor newbie''s en verkeerde forum >> slotje denk ik.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 19 mei 2001 14:40 schreef Nostro het volgende:
AMD Duron 800 op een ASUS P2B-S. Gaat dit samen of moet ik hiervoor een convertor erbij kopen?
Ja, je moet er een convertor bij kopen. Vraag bij de computerboer naar een socket-A moederbord en je kunt aan de slag! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

best grappig om te lezen
no offence ofcourze

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij kan dit niet echt goed, je moet gewoon een nieuwe Moderbord kopen, is zoiezi beter, deze is een beetje oud |;(

edit:

uhh, slaat nergens op, verkeerd gelezen, let niet op mijn reactie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Hallo dat kan nooit dat is een intel moederbord en daar kan je gewoon noot een amd op zetten

Imperfectionist.

• BC3 Victim
P3 1Ghz slot 1 moet wel kunnen, al dan niet met een slotket...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gaat best, gewoon cpu op een slot1 / socket converter leggen en dat zachtjes met een hamer aantikken. :+

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 15:11 schreef kyle_2000 het volgende:
best grappig om te lezen
no offence ofcourze
hoezo?

En het kan niet, een intel kan niet samenwerken met een AMD, je kan alleen van een intel pentium naar een intel celeron, maar no way dat je van een intel naar een AMD kan

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 19 mei 2001 15:27 schreef DoctorBob het volgende:
hoezo?

En het kan niet, een intel kan niet samenwerken met een AMD, je kan alleen van een intel pentium naar een intel celeron, maar no way dat je van een intel naar een AMD kan
Ik heb het vermoeden dat Kyle2000 op deze topic doelt en niet zozeer op jouw (zeer serieuse) reactie...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
dan is het goed, hahaha, ik begreep het even verkeerd, en mijn post sloeg ook nergens op zag ik alweer, las de vorige daarboven verkeerd

• BC3 Victim
Move vanuit [url="/listtopics.php/6"]Hardware Algemeen[/url] naar [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url]. Hier pastie beter IMO :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 14:40 schreef Nostro het volgende:
Euhm nee het kan niet trouwens.

Het moederbord dat je noemt is bedoeld voor Intel processoren. Je wilt er een AMD insteken, dat gaat niet. (Heeft een andere pincount en ze komen ook nog eens helemaaaal niet overeen.)

Dus je moet of een andere processor hebben of een ander moederbord.

Pagina: 1