De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
AsusProbe zuigt... probeer MBM eens (zie meuktracker op tweakers.net). 50-55 graden is overigens acceptabel.
Virussen? Scan ze hier!
Ah, check, die ga ik dan even proberen...
Weet je toevallig wel wat het core voltage hoort te zijn?? Moederbord gaf 1.35 V aan, maar dat lijkt me een beetje weinig
Tnx,
Martijn
Weet je toevallig wel wat het core voltage hoort te zijn?? Moederbord gaf 1.35 V aan, maar dat lijkt me een beetje weinig
Tnx,
Martijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Da''s weinig ja. Mijn A7V (rev 1.02) heeft met Autodetectie (op mijn Thunderbird 950) een Vcore van 1.82 Volt (1.75 in BIOS). Maar ik kan hem ook verlagen aar 1.73 (1.60 in BIOS), dan is-tie nog stabiel.Weet je toevallig wel wat het core voltage hoort te zijn?? Moederbord gaf 1.35 V aan, maar dat lijkt me een beetje weinig
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hoi,..
De Athlon 800 heb je in een ''P'' type en een ''M'' type
P=standaard op 1.70 v. (A0800APT3B)
M=standaard op 1.75 v. (A0800AMT3B)
(Het gaat hier dus om de letter achter de tweede A..)
Die "identificatiecode" kun je dus terugvinden in de cijferlettercombinatie bovenop de cpu...
Onderdelen van die code kunnen wel per type variëren...de precieze betekenis daarvan -als je ''t al wilt weten - kun je opzoeken in de tech.doc''s van AMD
Groeten.
Ad Vos
De Athlon 800 heb je in een ''P'' type en een ''M'' type
P=standaard op 1.70 v. (A0800APT3B)
M=standaard op 1.75 v. (A0800AMT3B)
(Het gaat hier dus om de letter achter de tweede A..)
Die "identificatiecode" kun je dus terugvinden in de cijferlettercombinatie bovenop de cpu...
Onderdelen van die code kunnen wel per type variëren...de precieze betekenis daarvan -als je ''t al wilt weten - kun je opzoeken in de tech.doc''s van AMD
Groeten.
Ad Vos