De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mijn 1200 idled nu op 53c
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
idle 25
full load 40
en een herrie dat ie maakt
lol
noctua d15 g2 be quiet 850 dark power 14 voeding asus 5080 astral motu ultra lite mk5 audio kaart seagate 530r 1tb m2 ssd samsung sm863 960 gb ssd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Slain,Op zaterdag 19 mei 2001 10:49 schreef slain2000 het volgende:
Ga vanmiddag een coolmaster kopen, schijn dat mijn temperatuur wat hoger wordt, maar dat boeit niet, als het maar stiller is !
zoek dan naar een EP-6111 van Coolermaster. Die koelt een stuk beter omdat de fan beter is, en maakt net zo weinig herrie.
Succ6
Verwijderd
Fop32 + Arctic II verder (nog) geen fans en kast dicht:
IDLE: Case 33 CPU:47
KOEI: Case 33 CPU:53 (100% dus en na 12 uur)
Verwijderd
http://www.tweakers.net/meuktracker/693Op zaterdag 19 mei 2001 15:02 schreef slain2000 het volgende:
Goed een nieuwe cooler gehaald , coolmaster DP5-6H51 en deze coolt normal met 53 graden !! Maar nu wil ik hem even een uurtje stressen , weet iemand een pgm''tje
Ik moet zeggen dat ik die Coolermaster wel even behandeld heb. het is een blokje wat niet zo netjes is afgewerkt (en wat wil je voor 23 piek!). Ik hbe het standaard koelprutje (lapje) erafgehaald, de onderkans eerst opgeschuurd met een schuursponsje (zaten hele lichte groeven in, niet goed afgewerkt). Daarna heb ik de onderkant met koperpoets gepolijst. Hierna een koelprutje voor halfgeleiders erop gesmeerd, klaar is kees. Is (nog) niet boven de 59C uitgeweest =o)