De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
eerder je vcore voltage iets lager zetten is beter
dus 9*133 laten staan
en je vcore op 1.65 en als die onstabiel word ietjes hoger
et is het enige wat je kunt doen
of een andere cooler erop
ik weet niet wat je nu hebt ..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
die gewoon rustig is !!!!!!!
Verwijderd
maar voor de meesten is dit te duur... ik heb de fan op 5 volt draaien en is dus stil... maar persoonlijk weet ik geen andere cooler die een AMD1333 nog goed kan koelen en stil kan zijn behalve deze Swiftech...
kijk is bij anandtech of tomshardware en kijk is naar hun tests en geluidsnivo''s van die gevallen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Globalwin WBK38Op zaterdag 19 mei 2001 01:47 schreef slain2000 het volgende:
Ja daar zit wat in, de temperatuur is oke, mits hij maar niet boven de 60 komt ben ik al blij !!! Welke cooler raad je me aan !
die gewoon rustig is !!!!!!!
Verwijderd
Dat gebeurt meestal,Op zaterdag 19 mei 2001 02:51 schreef Bamibal het volgende:
ik had m''n vcore omlaag gezet en m''n systeem hing gelijk
als de boel al goed getweaked is
ja DAMN. je lijkt wel een beetje hyper ofzo. met die uitroeptekens leest het heel gaar.Op zaterdag 19 mei 2001 02:00 schreef unicorn7 het volgende:
Gebruik eens vraagtekens als je een vraag stelt...