[BC3] AMD 1,2 fsb 266 naar 200 brengen !!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik mijn cpu Amd 1,2 Ghz van 133 fsb naar 100 fsb breng scheelt dat in warmte !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

warmte is te verwaarlozen

eerder je vcore voltage iets lager zetten is beter

dus 9*133 laten staan
en je vcore op 1.65 en als die onstabiel word ietjes hoger

et is het enige wat je kunt doen

of een andere cooler erop
ik weet niet wat je nu hebt ..

• BC3 Victim
Heb nu een super ORB Cooler, , wat gebeurt als ik de voltage lager zet !!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
vcore staat nu op 1,78

Verwijderd

Tsjah, probeer eens 1,725 oid...

Verwijderd

waarom moeten die TEMP. altijd maar lager.....???? als t stabiel is laat t zo zijn.... en kooop anders een Pentium 200MMX.. zeg |:(

• BC3 Victim
Ja daar zit wat in, de temperatuur is oke, mits hij maar niet boven de 60 komt ben ik al blij !!! Welke cooler raad je me aan !
die gewoon rustig is !!!!!!!

Verwijderd

oei..... kijk ik heb hele goede ervaring met de cooler die ik nu heb.... zie mijn sig.

maar voor de meesten is dit te duur... ik heb de fan op 5 volt draaien en is dus stil... maar persoonlijk weet ik geen andere cooler die een AMD1333 nog goed kan koelen en stil kan zijn behalve deze Swiftech...

kijk is bij anandtech of tomshardware en kijk is naar hun tests en geluidsnivo''s van die gevallen

• BC3 Victim
Gebruik eens vraagtekens als je een vraag stelt...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik had m''n vcore omlaag gezet en m''n systeem hing gelijk

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 01:47 schreef slain2000 het volgende:
Ja daar zit wat in, de temperatuur is oke, mits hij maar niet boven de 60 komt ben ik al blij !!! Welke cooler raad je me aan !
die gewoon rustig is !!!!!!!
Globalwin WBK38 >:)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 02:51 schreef Bamibal het volgende:
ik had m''n vcore omlaag gezet en m''n systeem hing gelijk
Dat gebeurt meestal,
als de boel al goed getweaked is 8-)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 02:00 schreef unicorn7 het volgende:
Gebruik eens vraagtekens als je een vraag stelt...
ja DAMN. je lijkt wel een beetje hyper ofzo. met die uitroeptekens leest het heel gaar.

Pagina: 1