Toon posts:

[BC3] Welke van deze 2?: Globalwin Fo38 of TT Super Orb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke van deze 2 coolers geeft de beste resultaten? :? :? :?

Ik heb nu Duron 600@800 ..en wil graag meer snelheid... >:)

wie heeft ervaring met deze 2 coolers?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Die Fop38 Geeft echt wel betere resultaten als een S-Orb

Verwijderd

En de Orb molt je core , de FOP is echt de beste keus .

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Geen
Koop een Thermo engine

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
welke van deze 2 coolers geeft de beste resultaten?
Ik heb nu Duron 600@800 ..en wil graag meer snelheid...

wie heeft ervaring met deze 2 coolers?
Als je duron 600@800 stabiel loopt, zou ik er niks aan doen. Met een fop38 zou je misschien de 900 halen, maar je hebt ook gelijk een f-16 in je kamer. Dat ding maakt zo''n godsgruwlijket*ring herrie, dat het mij die 100mhz nooit waard zouden zijn.

Als je echter een diehard tweaker bent die alles uit zijn proc wil halen, en je niet ergerd aan dat gejank is de fop38 een prima keus.

Die orb moet je niet eens aan denken belachelijke krengen %^7%(

Verwijderd

Topicstarter
"In de categorie goedkope koelers hebben we een verrassende winnaar weten te vinden. De Coolermaster DP5-6H51 weet dicht in de buurt te komen van koelvinnen die meer dan 100 gulden kosten.

De absolute koningen blijven we toch onder de duurder geprijsde koelers vinden. De (opvolger van) de Global Win FKP32 ligt voor rond de 100 gulden in de winkel, en levert goede prestaties. De al wat oudere Alpha PAL6035 met YSTech ventilator kan hem net niet bijhouden. De ervaringen op de HCC dagen lieten wel duidelijk zien dat er met een krachtiger ventilator (in dat geval een van het type Delta HP) nog wat winst te halen is, waardoor hij de Global Wins weer voorbijspringt."

Coolermaster is dat wat?

en maakt deze: "Global Win FKP32" ook zoveel lawaai? Is dat lawaai echt zo erg?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 20:27 schreef GODFLESH het volgende:
"In de categorie goedkope koelers hebben we een verrassende winnaar weten te vinden. De Coolermaster DP5-6H51 weet dicht in de buurt te komen van koelvinnen die meer dan 100 gulden kosten.

De absolute koningen blijven we toch onder de duurder geprijsde koelers vinden. De (opvolger van) de Global Win FKP32 ligt voor rond de 100 gulden in de winkel, en levert goede prestaties. De al wat oudere Alpha PAL6035 met YSTech ventilator kan hem net niet bijhouden. De ervaringen op de HCC dagen lieten wel duidelijk zien dat er met een krachtiger ventilator (in dat geval een van het type Delta HP) nog wat winst te halen is, waardoor hij de Global Wins weer voorbijspringt."

Coolermaster is dat wat?

en maakt deze: "Global Win FKP32" ook zoveel lawaai? Is dat lawaai echt zo erg?
De GlobalWin xxx32''s zijn YS Tech fans (26CFM, 36dBa)

Verwijderd

Topicstarter
is de "Thermal Take Super ORB" ook troep?

hier is een vergelijking can Tweakers.net:
http://www.tweakers.net/reviews/172/7

Ik wil mijn Voodoo3 3000 ook inruilen...welke van deze 2 videokaarten moet ik nemen?

Leadtek GeForce2 GTS 64MB TV-Out (Retail)

of

Abit Siluro Geforce2 GTS met 64 Mb

Welke is sneller en wat is het prijsverschil ongeveer? Wat raden jullie mij aan?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 20:33 schreef GODFLESH het volgende:
is de "Thermal Take Super ORB" ook troep?

Ik wil mijn Voodoo3 3000 ook inruilen...welke van deze 2 videokaarten moet ik nemen?

Leadtek GeForce2 GTS 64MB TV-Out (Retail)

of

Abit Siluro Geforce2 GTS met 64 Mb

Welke is sneller en wat is het prijsverschil ongeveer? Wat raden jullie mij aan?
Sjonge jonge een beetje search kan geen kwaad hoor |:(

TT Super Orb IS de ThermalTake Super Orb |:(|:( (wel troep dus)

Enne die kaarten hebben dezelfde chipset, evenveel ram en als het goed is de dezelfde kloksnelheden. Dus ze zullen ongeveer even goed zijn. Die bovenste heeft TV-out dus het ligt eraan wat je zelf wil (geen of wel tv-out).

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik die "Thermo engine" ook in Nederland krijgen..zoja waar en wat kost die?

Ik heb:
Duron 600
ABit KT7 RAID

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 18 mei 2001 20:46 schreef GODFLESH het volgende:
Kan ik die "Thermo engine" ook in Nederland krijgen..zoja waar en wat kost die?

Ik heb:
Duron 600
ABit KT7 RAID
Nee die kun je niet in NL krijgen, en is dus harstikke duur, ik heb een FOP38, je moet em alleen niet bij De Regenboog computers bestellen :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:39
Op zaterdag 19 mei 2001 10:03 schreef Euroshima het volgende:

[..]

Nee die kun je niet in NL krijgen, en is dus harstikke duur, ik heb een FOP38, je moet em alleen niet bij De Regenboog computers bestellen :r
Ik heb mijn Titan Golden Orb bij de Regenboog (Margraten he) gekocht, geen probs mee gehad.

Ik heb toen ik een cooler voor m''n PIII moest hebben ook de FOP38 overwogen, maar mede omdat er zoveel kritiek op het geluid was heb ik dat niet gedaan, en die Titan G-orb werd me zelfs aangeraden. En dat is helemaal terecht, want die doet het kei perfect :D
Pagina: 1