[BC3] Abit BE6-2 flashen mislukt!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HELP!! Tijdens het flashen van mij bios ging het een beetje mis en nu start m''n PC helemaal niet meer op!

Ik heb op mijn werk al geprobeerd te hotswappen met een 2-tal andere mobo''s, maar zonder succes.

Kan iemand mij PLEASE helpen!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Effe Abit bellen, sturen ze je zo een nieuwe chip toe... Nummer staat op www.abit.nl ...
Succes !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Thnx.Toch nog een vraagje...

Maakt het uit als je gaat hotswappen dat de twee mobo''s van de zelfde fabrikant zijn, of is het afhankelijk van chip/bios/iets dergelijks...

Want de twee moederborden waarop ik het op heb geprobeerd waren van Aopen en Asus. Komt het daardoor dat het niet lukte???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28

nexhil

BAM!

moet volgens mij wel hetzelfde mobo zijn.

misschien ken je iemand methetzelfde mobo, dan wissel je stiekem die bios om en zit hij met de problemen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
je moet dezelfde bios fabrikant hebben, en dezelfde grootte. 256 t/m 2 Mbit. staat ergens op je bios chip geloof ik. dan zou het hotswappen wel moeten lukken.