"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Over het mobo, geen probs over gehoord, Prima keus. Vooral voor server omdat alles al onboard zit. Je hebt dat alleen de netwerkkaart die je van ADSL krijgt er extra in. Perfect toch???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Compaq Deskpro EN PIII-733 met I815 chipset
met 512MB intern geheugen, alles onboard (video/sound/netwerk 10/100) en IBM 45GB (of ander naar keuze).
Mag ook met 10GB en 128MB intern zijn!
En tevens voor een mooi prijsje... ik zou nu uitkomen rond de 1000 gulden (nieuwprijs).
Mischien ff verder neuzen. heb toch tijd zat
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Klinkt leuk maar. Ik heb niet meer nodig als een kast, mobo, cpu en 1 geheugen module. Kast is mischien ook overbodigOp vrijdag 18 mei 2001 10:46 schreef ChUcKiE het volgende:
Ik heb nog in de aanbeiding voor jou:
Compaq Deskpro EN PIII-733 met I815 chipset
met 512MB intern geheugen, alles onboard (video/sound/netwerk 10/100) en IBM 45GB (of ander naar keuze).
Mag ook met 10GB en 128MB intern zijn!
HD heb ik al
Verwijderd
Uh.. ik heb hier een P100 en die functioneerd al ok om Chello te delen, maar volgens mij kun je zelfs een 486-bak met lichte Linux-versie erop en wel 32MB ram internet goed delenOp vrijdag 18 mei 2001 10:38 schreef Wingman25 het volgende:
Voor alleen internet delen KAN een PII233 al perfect functioneren,
(debian/slackware ofzo met lekker weinig installed)
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
apache/php/mysql/samba/etc
werkt perfectos
Wij delen onze kabelaansluiting via een P100/48MB, dat gaat dus echt prima, verder draait ie nog Apache + PHP + Mysql + RealServer en staat ie vol met mp3''s divxen en dat gaat allemaal goed ;-)
en dan nog wat waar heb je nou weer onboard audio voor nodig?? het is toch een server?
als videokaart kun je trouwens ook rustig een 1MB kaartje nemen...;-)
ter info dit is met SuSE 6.1
Suc6 en veel plezier met je ADSL
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Twee maanden geleden tweedehands gekocht voor fl 250,- omdat m''n eigen mobo terug naar de fabrikant was voor een RMA.
Voor fl 250,- is ''ie van jou
Kan er eventueel nog wel een 3com 3c509b ISA 10MBit nic bij doen voor 25 piek.
Leander (ICQ 26325709)
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ircd
ftpd
sambad
httpd
en hij deelt het i-net
en nog wat spul
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
voor thuisgebruik beetje overdreven he!Op vrijdag 18 mei 2001 18:12 schreef Euroshima het volgende:
Router/Server/DiVX/Mp3 speler: PIII 667 met 256 mb en 2x40gb raid 0 op Abit VP6
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Je kan voor puur internet delen ruimschoots uit de voeten met een 486 (ikzelf had er een p200 voor)
Een celeron500 zal je wel meer plezier opleveren als je er zware services opdraait maar verder??
Ik doe het gewoon wel. Alleen gaat de pc van mijn zus als server dienen en krijgt zij de nieuwe sjit. Dat bakkie van haar is nog een p200 met 64 mb ram. Moet genoeg zijn volgens jullie
Probleem: duurt nog ff voor ik het geld ervoor heb