[BC3] Nieuwe SiS 35, DDR chipset voor AMD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Deze nieuwe chipset wordt zeer positief getest en bovenal zeer snel en stabiel gevonden.

Chaintech gaat er een MOBO voor maken, nou dateren mijn laatste ervaringen met chaintech en SIS al weer van enkele jaren geleden.

Nu is vooralsnog Chaintech de enige met plannen voor deze chipset.

Dus wie heeft er de laatste tijd ervaring met chaintech MOBO''s opgedaan en wil je die ervaring alhier met ons delen?

Wat voor vertrouwen hebben jullie in deze chipset?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zich wel goed.
Collega van me heeft laatst een ECS bordje gekocht met alles onboard(sound, vga, lan), hier zit een SiS 630 chipset op.
Ding draait echt superstabiel, ook de SiS 730(SDR versie van de 735) komt superstabiel uit de testen, alleen wel stuk langzamer dan de KT133(A).

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 10:55

Ruudjah

2022

Erg leuke chipset. Ga maar na:
mobo: 250,=
proc: 150,=
mem: 125,=
HD: 250,=
Radeon VE: 250,=
= in totaal FL 1000,-
dit alles in een dun kastje met compaq voeding. Perfecte divx/mp3 player/ entertainment box. Die ook nog eens erg snel is ook!

TweakBlog

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand nog ervaringen met Chaintech mobo''s?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 00:18
ja! ik!
hehe, zie sig voor het type.....erm, tsja...ik ben er wel tevreden over, heel stabiel; hij draait niet 24/7, maar op de laatste lan heeft ie toch wel een goede 3 dagen aangestaan.
1 probleempje mee gehad; de l2 cache deed het niet, pas nadat ik 2,8 volt door het systeem had gejaagd! :P

ik weet niet of dat bij chaintech al veranderd is, maar mijn bordje heeft niet echt veel oc mogelijkheden...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB