[BC3] nieuwe MSI k7t Turbo BIOS v2.7

Pagina: 1
Acties:

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Deze nieuwe BIOS, is het daarmee nu eindelijk mogelijk om de multiplier te VERLAGEN ivm 133 FSB !?
Ik gebruik nu v1.0b16, die werkt ook wel, alleen de RAID controller werkt dan niet goed. Het blijft een niet-officiele versie.
Heeft iemand deze BIOS al geflashed ?
En.. kan ik de multipl. verlagen? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb de 2.7 BIOS draaien, maar de helaas is de multiplier opnieuw niet te verlagen :'(.
Geen veranderingen wat dat betreft.
Ikzelf zou ook graag zien dat er multiplier settings mogelijk waren in halve stappen, maar ja.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

euh, Vraagje.
Ik heb win2k, en daarmee kan je niet zomaar een systeem disk maken. Nou is dat totaal geen probleem, ik heb er nog wel 20 van winME..

Maar ik hoorde dat er ook een Windows Progje is; WinFlash? Stond in de reacties.

Als er iemand iets van afweet.... plz plz plz

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

Rico

Wie dit leest is gek....

Hier is een trukje voor.
Je hebt nu die Beta bios erop zitten.
Zet hem dan een de laagst werkende muliplier en flash hem dan naar 2.7
Zodra je bij MSI flashed dan pakt ie alleen nog die multiplier waar ie op dat moment op staat en alles daarboven.
Volgens mij werkt het ook al je hem eerst op default zet en dan flashen.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Winand, is het jou al gelukt om van 1.016b naar 2.7 te flashen ? mij dus niet, krijg telkens de melding ''unknown flash type''

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.