Je hoort alleen maar over amd en Intel.
Maar je hebt toch veel meer sun alpha etc.
Welke van die proc. is momenteel het allersnelst.
Maar je hebt toch veel meer sun alpha etc.
Welke van die proc. is momenteel het allersnelst.
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hij vraagt ook alleen welke processor sneller is.Op donderdag 17 mei 2001 22:03 schreef mennol het volgende:
Het is ook niet alleen je processor die een pc snel maakt. De andere onderdelen zijn ook belangrijk
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
week 25 komt ie toch?Op donderdag 17 mei 2001 22:23 schreef Commander_Data het volgende:
AMD 1,4 GHz zou ik zeggen. Dan zit je met alles hets beste van wat ik heb gelezen of die processors
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
lezen is een vak:Op vrijdag 18 mei 2001 20:57 schreef answer_man het volgende:
koop een 1200 en zet em op 1500 en hij loopt de p4 1.7 Mhz er hard uit op 3dmark2000 en 2001 en sysmark
Op vrijdag 18 mei 2001 19:21 schreef M_KOS het volgende:
Ik bodoel wat de krachtigste is voor de server markt.
Professioneel Hyves-weigeraar
wat zit er dan in die alpha.Op vrijdag 18 mei 2001 23:51 schreef WouterTinus het volgende:
Ik gok op de Itanium voor database-servers. Als het ze ooit lukt er fatsoenlijke software voor te schrijven that is. Tot dan ben je veel beter af met een Alpha 21264 (of 21364 als je nog even tijd hebt
.