Ik heb m,n fsb verhoogdt van 116 naar 125 op m''n abit be6-II mobo met m,n p3 800 coppermine zoals ik het nu kan beoordelen draait het goed is zo''n hoge fsb slecht voor de rest van m''n spullen of moet ik nog wat anders in m''n bios instellen.Hij loopt nu dus op 125x8 =1000
ps op een standaard voltage
testdraaien dus... als íe een potje quake en wat 3dmark2001 overleeft zonder vage crashes dan kan íe het blijkbaar aan.
* Delerium is jaloers op zo''n resultaat.
* Delerium is jaloers op zo''n resultaat.
Okee dus met andere worden het kan geen kwaad als het werkt.De temp is rond de 31 graden en stressed ongeveer 47 graden.
he dat klinkt bekend in de oren alleen ik heb hem op een voltage moeten zetten van 1,75v omdat hij niet anders stabiel loopt als ik een uurtje ga UTen dus.Op vrijdag 18 mei 2001 13:55 schreef Interceptor het volgende:
Okee dus met andere worden het kan geen kwaad als het werkt.De temp is rond de 31 graden en stressed ongeveer 47 graden.
ik heb een CUSL2 met een PIII800E@1000
temp heb ik ook met een gorbje moet volgens mij geen probleem zijn.
Ik vroeg het me namelijk af omdat ik bij sandra 2000 een tip krijgt dat m''n agp bus te hoog staatOp vrijdag 18 mei 2001 15:21 schreef mikevanrooijen het volgende:
[..]
he dat klinkt bekend in de oren alleen ik heb hem op een voltage moeten zetten van 1,75v omdat hij niet anders stabiel loopt als ik een uurtje ga UTen dus.
ik heb een CUSL2 met een PIII800E@1000
temp heb ik ook met een gorbje moet volgens mij geen probleem zijn.