Ja dit is een fresh install van W2K met sp2 dus dat is t niet
OK ik dacht dat ik na wat kutten in de bios settings en een nieuw bios (1.0c) nu wel klaar was met het gelul, maar na een uptime van 2,5 dag viel weer mijn USB (de onboard, de losse shit bleef draaien) uit. Gewoon geen stroom meer, niks.
Ik heb geen idee waar het door komt. Deze keer kreeg ik een minuutje erna 2 runtime errors die niet weg wilden (bleven zeg maar komen als ik ze killde).
Iemand enig idee wat ik kan doen?
ps: Ik wil graag het 1.10 bios hebben als je at hebt en het bij mij kan uppen ofzo, graaaaaaag
Ik heb geen idee waar het door komt. Deze keer kreeg ik een minuutje erna 2 runtime errors die niet weg wilden (bleven zeg maar komen als ik ze killde).
Iemand enig idee wat ik kan doen?
ps: Ik wil graag het 1.10 bios hebben als je at hebt en het bij mij kan uppen ofzo, graaaaaaag
Heb zoiets dergelijks ook meegemaakt met mijn K7-Pro2.
Windows opnieuw erop gepleurd en probleem was voorbij.
Ik had geen zin om er verder naar te kijken en mijn computer was al een jaar niet meer gereinstalled dus.
Oorzaak? Ik zou het niet weten maar ben er nu wel vanaf!
Windows opnieuw erop gepleurd en probleem was voorbij.
Ik had geen zin om er verder naar te kijken en mijn computer was al een jaar niet meer gereinstalled dus.
Oorzaak? Ik zou het niet weten maar ben er nu wel vanaf!
Verwijderd
USB is inderdaad een groot minpunt op dit bord . Als je nog het laatste bios wilt hebben dan kan ik je naar de volgende site verwijzen .
www.msihardware.com/
P.S. Sorry dat ik zo laat reageerde op je ICQ request , heb het 1 maand lang niet op mijn systeem gehad en net pas weer geinstalleerd
www.msihardware.com/
P.S. Sorry dat ik zo laat reageerde op je ICQ request , heb het 1 maand lang niet op mijn systeem gehad en net pas weer geinstalleerd
Pagina: 1