[BC3] P4 in een Aopen AX4T bord werk niet??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou ik heb dus zo''n Pentium 4 geval aangeschaft (een 1300 Mhz) dus ik dat ding op me nieuwe mobe geplakt (Aopen AX4T) doet dat kreng gewoon helemaal nix...zit een Aopen 16 MB AGP videokaart in (tijdelijk) en een Dynalinks ISDN adapter...heeft iemand enig idee waarom dat dit kreng het niet doet? Er zat zo''n spuitje pasta bij die ik op de cpu core heb gespoten en uitgesmeerd (i guess lijm), de coolfan draait gewoon.Me harddisk lampje springt meteen aan en gaat niet meer uit? Als ik alles behalve de VGA eraf haal doet ie het nog niet? WHELP!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

en als je er een PCI (of nog liever ISA) videokaart inpropt?

Niet?
[Specs]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb het al....de voeding kon het niet aan dus heeft ik maar ff een Big Towertje gehaald met een leuke voeding erin...het werkt iig

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen