[BC3] past athlon4 met amd761/via kt266 ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
past die desktop versie van athlon4 in een socket A met een amd761 of viakt 266 chipset?

ik wil wel overstappen naar athlon/duron, maar geen bij voorbaat verouderd mobotje kopen natuurlijk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

jah dat kan, er komt als de Athlon 4 desktop uitkomt gewoon een BIOS update uit waardoor ze op de oude bordjes kunnen werken, dit omdat de A4 bijv. de multiplier anders gemapped heeft en zo nog wat dingetjes.

• BC3 Victim
ik kan dus gewoon een asus a7m266 kopen en er over een half jaar of zo die athlon 4 inprikken? (hooguit ff flashen)
Da''s mooi, kan ik er een duron voor 150piek in prakken, en nog ff doorsparen tot a4 uit is

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Jah dat ik vroeg ik mij dus ook al af. Ben _zeer_ blij te horen dat dat met kan met behulp van bios flashen.