[BC3] 440BX: welke processor en waar

Pagina: 1
Acties:

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:48

Rincewind

Take me in your arms tonight

Topicstarter
Ik heb dus een 440BX 100Mhz slot 1 mammaplankie die ik toch wil upgraden. Geheugen is geen probleem maar welke CPU past erop en waar kan ik die zo goedkoop mogelijk kopen ? Het is een Gateway/Intel MB dus daar valt niet veel aan te tweaken. Zelf dacht ik aan een PIII-550E o.id. Of moet ik een fcpga kopen met een slot 1 convertertje erbij ? Of kan dat niet....

Help :?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Je kan een slot-1 p-III kopen(katmai) of een fcpga (coppermine met converterkaartje.
Check even op de site van je mobo voor een bios update voor als je een coppermine koopt. Weet je meteen tot hoever je mobo gaat met nieuwste bios. Verder hangt het van je budget af welke je neemt.

Verwijderd

ook coppermines zijn er in slot 1 formaat....:)

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:48

Rincewind

Take me in your arms tonight

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 14:01 schreef B.A. Baracus het volgende:
Je kan een slot-1 p-III kopen(katmai) of een fcpga (coppermine met converterkaartje.
Check even op de site van je mobo voor een bios update voor als je een coppermine koopt. Weet je meteen tot hoever je mobo gaat met nieuwste bios. Verder hangt het van je budget af welke je neemt.
Bios ga ik vanavond achteraan. Het is wel een OEM intel MB dus dat kan nog wel lastig worden :P Blijft de vraag waar ik zo''n ''katmai'' variant nog kan kopen. Enig idee anyone ? Budget is niet echt een probleem :)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

acesonline.nl kan die PIII 1000Ghz wel leveren, maar duurt wel ff.

Heb hem nu ook thuis en gaat prima. kost zo
n 800 gulden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1