ja ik heb de schermen allemaal uitstaan, dus ik begrijp het niet. maar klopt dat het de verkeerde forum is foutje
Heb je die schermen wel uitstaan als je afsluit??
Als je ze open hebt staan, en je sluit dan af, dan onthoud ie dat die schermen openstonden.
/edit
Verkeerd forum denk ik
Als je ze open hebt staan, en je sluit dan af, dan onthoud ie dat die schermen openstonden.
/edit
Verkeerd forum denk ik
kijk eens in start/programm''s/opstarten!!!! is die leeg.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb je ze ook niet per ongeluk in je map opstarten staan?
Anders kijk ff in je ms conig
Ga naar run/uitvoeren, typ daar msconfig,
ga dan naar het tabblad startup/opstarten, en kijk daar of er zoiets bij zit als je prullenbak enzo
ga dan naar het tabblad startup/opstarten, en kijk daar of er zoiets bij zit als je prullenbak enzo
Je bedoelt msconfigOp woensdag 16 mei 2001 22:31 schreef fox666mulder het volgende:
Heb je ze ook niet per ongeluk in je map opstarten staan?
jajajaja strax ben ik nog sneller met kabelinternet en een nieuwe computer!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
foutjeOp woensdag 16 mei 2001 22:33 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Je bedoelt msconfig
Op woensdag 16 mei 2001 22:34 schreef -Go0s- het volgende:
jajajaja strax ben ik nog sneller met kabelinternet en een nieuwe computer!!!
jaja...
Probeer eens als ie dat weer doet de vensters te sluiten met File>Close of Bestand>Afsluiten en niet het kruisje, dat wil ook wel eens helpen als ie bijvoorbeeld de instelling moet onthouden als je het beeld op details zet ipc grote iconen.
Pagina: 1