Het is lastig om je specs up to date te houden
geen idee, maarehh..waar heb je die foto mee gemaakt?
ach...in een volgend leven lach je er om!
hah... met een Primax 4800 Direct scanner die 4 jaar oud is of zo 
eerst gewoon het hele a4''tje gescand => 40MB toen ff het bruikbare gedeelte eruit geknipt:).

eerst gewoon het hele a4''tje gescand => 40MB toen ff het bruikbare gedeelte eruit geknipt:).
vogges mij een weerstandjeOp woensdag 16 mei 2001 20:50 schreef aP_ het volgende:
Weet iemand misschien wat het omcirkelde ding vroeger geweest is?
Ja.. ok thx, maar dan weet ik natuurlijk nog niet wat voor een weerstandje ik erop moet bakken. Iemand misschien een idee welke waarde het weerstandje heeft?
Ziet er uit als een diode.. Die zwarte dingen die er naast zitten zijn ook dioden, het is in ieder geval geen weerstand..
er staat L3 bij ofzo, bij alle weerstanden staat R1, R2 etc.. (R=Resistor)
Overigens is de vraag of je met het vervangen van dat onderdeeltje het bord gerepareerd hebt.. het zou nl. ook kunnen dat dat nieuwe onderdeeltje net zo hard _weer_ doorbrand.
er staat L3 bij ofzo, bij alle weerstanden staat R1, R2 etc.. (R=Resistor)
Overigens is de vraag of je met het vervangen van dat onderdeeltje het bord gerepareerd hebt.. het zou nl. ook kunnen dat dat nieuwe onderdeeltje net zo hard _weer_ doorbrand.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik kan het altijd proberen... zoveel kan ik toch niet verliezen aan dat ding.
Het is trouwens zo dat hij nog wel wil opstarten met dit plankje, maar hij komt niet verder dan het opstartscherm. Ook het ramchecken doet ie niet.
Het is trouwens zo dat hij nog wel wil opstarten met dit plankje, maar hij komt niet verder dan het opstartscherm. Ook het ramchecken doet ie niet.
STaat er op die diode geen waarde ofzo ?
Als je namelijk met die waarde naar de electronica boer gaat weet ie zo welke diode jij nodig hebt.
Als je namelijk met die waarde naar de electronica boer gaat weet ie zo welke diode jij nodig hebt.
Nee, er staat geen waarde op. Anders had ik wel een nieuwe gehaald bij de boer.
Een diode heeft toch niet echt een waarde?
Een voltage is genoeg... 5 volt lijkt mij wel ok..
Haal een nieuwe en kijk wat er gebeurt.. (is wel noodzakelijk dat je ''m niet verkeerd-om soldeert!
Een voltage is genoeg... 5 volt lijkt mij wel ok..
Haal een nieuwe en kijk wat er gebeurt.. (is wel noodzakelijk dat je ''m niet verkeerd-om soldeert!
...
Pagina: 1