[BC3] Abit KT7. Wazig multiplier probleem ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vreemd....de CPU is unlocked. Via softmenu de multiplier op 9,5 gezet. Post op 950 en no problemo. Zet ik hem dan op 10, boot ie op 900 :? En als ik het zaakje op 10,5 zet geeft ie weer netjes 1050Mhz aan ?? Iemand een verklaring ?

Leuk detail; Had eerst een Duron700. Als ik die op 7.5 zette bootte hij op 700 :? Op 8 gewoon op 800 Mhz, 8.5 wederom op 700 :?, 9 op 900 !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Met verschillende biosversies trouwens.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik denk verkeerd gekleurd.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
yep
verkeerd getekend.
Je denkt misschien van niet, toch is het zo (been there ;) )

ach...in een volgend leven lach je er om!

• BC3 Victim
Lijkt me , eerlijk gezegd, van niet. Heb er al tientallen ''ingekleurd'' en daarbij komt het feit dat het ( bij mijn configuratie )met 2 verschillende processors gebeurt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ok, 2 dezelfde replies. Begin te twijfelen :)
Weet trouwens iemand ''welk'' bruggetje dan niet goed gekleurd is ?? 1,2,3 of 4 :) ???
Vroeg ik me gewoon ff af :)

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Ik had eerst ook verkeerd gekleurd...

multiplier van 7,5 ging terug naar 7 en 8,5 naar 8...

Nu werkt het wel, na nog een keer zorgvuldig met mijn potlood te werk gaan!

twitter.com/curly_sanders

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

gewoon alle 4 de lijntjes zorgvuldig trekken en zorgen dat ze elkaar niet onderling raken.

weet niet welke voor wat bedoeld is.

twitter.com/curly_sanders

• BC3 Victim
Ok. Thanks !!

Ga dadelijk thuis maar weer eens lekker de kleurdoos erbij halen :)

Pagina: 1