[BC3] Wanneer komt die nieuwe P4?

Pagina: 1
Acties:

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 10:38

lange

Boom Boom?

Topicstarter
leuke icoontjes hebben jullie zo onder elkaar :D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Haal een T-bird of wacht op de Palomino ( Athlon 4 ) desktop versie zou ik zeggen :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

1. Weet iemand hier misschien wanneer de nieuwere P4 komt?? In het nieuws heb ik niks kunnen vinden. Misschien heeft iemand anders het ergens gelezen en weet wanneer die ongeveer komt??

2. Ik wil een P4 kopen, maar moet ik nou echt wachten op die nieuwe of niet??

3. Hoezo maken de eigenlijk een nieuwe?:??

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23
de nieuwe Pentium 4 komt eind 2001. deze cpu zal 478 pinnetjes hebben en een nieuwe chipset nodig hebben, die chipset wordt de Northwood.

en ja, je moet zeker wachten op de nieuwe Pentium 4 omdat als je er nu 1 koopt, je cpu niet op northwood mobo''s past en 478 pins P4''s niet op jouw 423 pins mobo passen. upgraden kan je dus vergeten.

waarom ze dit doen, dat weet geen mens.

mocht een half jaar te lang zijn om te wachten, ga dan voor een AMD TB op 1.5 Ghz maar koop geen huidige P4.

Verwijderd

huidige p4 is ook wel flex... heb er met 1 gespeeld... nu moet ik alleen nog mijn net nieuwe duron systeem verpatsen... dan kan ik hem kopen!! :)

alleen niemand wil mijn duron config... |:(
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/grenade.gif

Verwijderd

Als ik dan ga upgraden dan koop ik toch gelijk een nieuw mobo+proc dus dat maakt niet zo veel uit. Ik heb geen zin om een half jaar te wachten dus dan koop ik er toch maar eentje.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 19:22 schreef limp_bizkit het volgende:
huidige p4 is ook wel flex... heb er met 1 gespeeld... nu moet ik alleen nog mijn net nieuwe duron systeem verpatsen... dan kan ik hem kopen!! :)

[afbeelding]
Is misschien wel flex, maar je kunt hem niet upgraden zonder een nieuw mobo te kopen, en dat is een goede reden om te wachten lijkt me.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Haal een T-bird of wacht op de Palomino ( Athlon 4 ) desktop versie zou ik zeggen
En waarom dan? (Ik bedoel hiermee: verklaar je nader :)).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
[afbeelding]
Euh ja, het blijft AMD he. Het is misschien wel leuk voor de tweaker, maar je komt er niet gauw meer vanaf als je er genoeg van hebt.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik denk dat er best nog wel mensen zijn die jouw duron config willen hebben.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Maar niet voor dat geld en ook nog eens een overgeklokte. :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51

[afbeelding]
Hoeveel:? *D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 16 mei 2001 20:07 schreef Beaves het volgende:

[..]

En waarom dan? (Ik bedoel hiermee: verklaar je nader :)).
Laatste topics ff lezen tweakers.net dan zie je het wel. De P4 heeft gedonder met als je langer een 100% cpu load hebt. Dan gaat ie langzamer werken en geeft mindere prestaties. En er wordt duidelijk gezegt dat alleen de nieuwe p4 met 0.13 micron core MISSCHIEN concurentie is voor de Athlon 4 ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1