De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kijk even op www.coolermaster.com. Daar kun je precies zien tot welke frequentie de koeler geschikt is (ik dacht 1000Mhz). Ligt er dus aan wat voor CPU je hebt.
Is voor een dondervogel 1,2 ghz en op de site van coolermaster staat 1,33 ghz en hoger alleen ik vroeg me gewoon af wat wijsheid is, of het echt veeeeeeeeeeeel slimmer is om een bv. alpha koeler te plaatsen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Staat hierIntel
P III coppermine 1.2 GHz
Celeron 800 Mhz and higher
AMD
Thunderbird up to 1.33 Ghz and higher
Duron 900 Mhz and higher
(FC - PGA)
Kijk even hier: www.tweakers.net/nieuws/16605
Goeie recensie dat. Ik gebruik zelf een EP-6i11-A1 op een T-Bird 800@866 (default voltage). Tja, het is zeker geen high-end koeler of zo, maar beter dan een SuperOrb (die minstens twee keer zo duur is en ook nog eens een hoop herrie maakt), zeer stil en mijn CPU is nog niet warmer geworden dan 44 graden stressed op de warmste dag van het jaar tot nu toe. Ben er zeer tevreden mee, zeker voor 30 pieken.
De ep5-6I11 gaat toch tot 1.5 Ghz ?
on nee, da''s de EP5-6I51
on nee, da''s de EP5-6I51
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1