Toon posts:

[BC3] pentium 233

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb wat vraagje

Ik heb hier als 2de pc een pentium 233 met 4x16 edo ram. Maar er kunnen ook Sdram in. Word de pc nou veel sneller als ik er Sdram inzet en zouden jullie dat doen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja, de Pc wordt er sneller door, omdat Sdram DIMM is en daar kan veel meer data doorheen gepomt worden.

Zorg er wel voor dat het geheugen dat je wilt gaan kopen (de DIMMS) dat die wel op je moederbord kunnen, want een p233 heeft geloof ik een FSB van 66Mhz, en pc133 geheugen werkt daar niet echt op. pc100 Wel als het goed is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
het moet unbufferd sdram zijn? Waar kan ik dat kopen (misschien domme vraag) en nog iets. Maakt het echt veel verschil uit of niet?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
unbufferd, want anders past het fysiek niet eens!..

snelheids winst is variabel van het bord.

wel is het zo dat fp=70ns Edo=60ns en pc66 meestal 10ns is. Dus wel een verschil, maar het licht aan je mobo of die die timins ook gebruikt..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.