De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
www.google.com
Handig heh!
Nu probeer ik deze mensen te helpen door ze de weg te wijzen en krijg ik dit over me heen.
Natuurlijk kunnen ze het zelf ook vinden, maar zijn ze waarschijnlijk niet handig in zoeken.
Kinderachtige reacties!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
ik vind het allang mooi dat mensen zulke dingen posten
Ben je bang dat je je core molt ofzo??
Gewoon voorzicht loshalen!
Welke koeler hebt ge trouwens?
Ik vind de reacties ook wel wat overdreven negatief.Op woensdag 16 mei 2001 13:24 schreef Redlihcs het volgende:
Nu wordt ik toch een beetje pissig van deze negatieve reacties. Regelmatig zie ik mensen vragen naar: Hoe heet mag mijn Athlon worden of hoe hoog moet mij VCore.
Nu probeer ik deze mensen te helpen door ze de weg te wijzen en krijg ik dit over me heen.
Natuurlijk kunnen ze het zelf ook vinden, maar zijn ze waarschijnlijk niet handig in zoeken.
Kinderachtige reacties!!
De PDF bevat idd enorm veel exacte gegevens over de AMD procs.
Zo kwam ik er achter dat mijn proc op 1.75V zou moeten lopen (ik d8 zelf altijd 1.8V) en dat ie dus 70 Watt aan energie verspilt op std voltage op 1333 MHz.
Thanx!
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Nou ik ben wel handig in lezen maar ik heb echt een hekel aan lezen.Op woensdag 16 mei 2001 13:24 schreef Redlihcs het volgende:
Kinderachtige reacties!!
Misschien vandaar dat iedereen elkaa wat vraagt.
Daar is deze site toch voor gemaakt?
Vragen en antwoorden.
Je bent wel vreemd als je pissig wordt als er nog steeds mensen zijn die er om vragen hoe heet en hoe ver dit blablabla.
Misschien kunnen sommige gasten geen engels en ja dan houd het op voor hun.
Dan gaan hun het nogmaals vragen.
En dan ga jij lopen zeuren van (nu wordt ik echt pissig blablabla)
Je moet een beetje normaal doen en respect hebben voor andere Gozer!
Laterzz.
Wel geinig om het is een keer te lezen maar ik zou er nooit zelf naar zoeken
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Natuurlijk vind ik het normaal dat mensen steeds naar de bekende weg vragen. Wie doet het niet zou ik zeggen. Nu geef ik er (in ogen van een aantal mensen) een bekend antwoord op. Moet ook kunnen dacht ik.Op woensdag 16 mei 2001 14:07 schreef HENNEP het volgende:
[..]
Nou ik ben wel handig in lezen maar ik heb echt een hekel aan lezen.
Misschien vandaar dat iedereen elkaa wat vraagt.
Daar is deze site toch voor gemaakt?
Vragen en antwoorden.
Je bent wel vreemd als je pissig wordt als er nog steeds mensen zijn die er om vragen hoe heet en hoe ver dit blablabla.
Misschien kunnen sommige gasten geen engels en ja dan houd het op voor hun.
Dan gaan hun het nogmaals vragen.
En dan ga jij lopen zeuren van (nu wordt ik echt pissig blablabla)
Je moet een beetje normaal doen en respect hebben voor andere Gozer!
Laterzz.
Ik werd dus niet pissig om mensen die steeds naar de bekende weg vragen maar naar mensen die reeds een bekend antwoord overbodig vonden.
Het enige wat ik hoop is dat er een paar mensen zijn die deze link erg handig vinden. Dan heb ik mijn doel bereikt.
P.S. Ik ben niet pissig meer
Verwijderd
2) mensen moeten zelf ook kunnen zoeken (en dit is zo moeilijk toch niet te vinden lijkt me)
3) antwoordden op vragen die regelmatig gesteld worden heb ik geen probleem mee, maar doe dat dan ook (zie ook punt 1)
4) en ach, ik gaf ook maar antwoord op een ongestelde vraag. Enigszins sarcastisch, maar goed, ik ben nou eenmaal een eikel als ik op werk zit (daarbuiten mag ieder voor zich bepalen
Ik dacht dat je nog steeds pissig was.
Ik moet eerlijk zeggen dat veel mensen op deze site heel erg agressief zijn,en ook hondsbrutaal zijn.
Ik vind dat de sfeer op deze site juist door die mensen wordt verknald.
Laterzz -=HENNEP=-
Verwijderd
Wel een hoop repy''s voor alleen een informatief bericht..