Toon posts:

[BC3] via 4 in 1 drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij vertellen waarom na het installeren van de via 4 in 1 drivers versie 4.31 de snelheid terug valt van 22300 kb/sec naar 2230 kb per seconde (volgens Nero):(:(
dit was met versie 4.29 ook al zo.Mijn plankje is een msi k7t pro-2a

Verwijderd

Topicstarter
niemand?:'(:'(:'(:'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wie kan mij vertellen waarom na het installeren van de via 4 in 1 drivers versie 4.31 de snelheid terug valt van 22300 kb/sec naar 2230 kb per seconde
wat voor systeem heb jij in hemelsnaam als jij 22300 kb/s haalt??? Weet je niet zeker dat je een leesfout begaan bent?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
dit is volgens nero de stationssnelheid,en het gaat dus echt wel langzamer, want dan krijg ik tijdens het branden ook vaker een buffer underrun

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Uhm, wat voor stationssnelheid bedoel je? Van je harde schijf, van je CD-Rom/CD-RW?! Van CD-ROM/CDRW lijkt ''t me sterk, 22300 kb/s is een 128 speed cd-rom speler...

En brand je on-the-fly ofzo, dat je buffer underruns hebt?

Verwijderd

Topicstarter
dit is inderdaad de snelheid van de hd,s deze gaan idd een heel stuk terug in snelheid en ik krijg dan lege buffers zowel rechtsstreeks als via de hd :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:42
Misschien is tijdens/na het installeren je DMA standaard weer uitgeschakeld ???
Dan weer aanschakelen en racen maar :)

BTW, ik gebruik nog 4.29 omdat 4.31 wezelijk niets nieuws toevoegd...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je die 4 in 1 drivers installeerd, moet je wel als hij vraagd UDMA inschakelen anvinken. zonder dat, loopt de snelheid behoorlijk terug,

UDMA dus INSCHAKELEN :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
zal ik dat eff doen nog , jullie horen nog

Verwijderd

Topicstarter
klopt inderdaad met die udma ingeschakeld,
snelheid zit nu weer op 22300 van de hd,s
(stom van mij!!:r:r)allemaal bedankt voor jullie reakties!!*D*D*D
Pagina: 1