De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
weet ik niet welk boekje jij heb, maar mijn abit be6-II loopt 1000Mhz...:)
Kijk ff of de site van hun
Kijk ff of de site van hun
Als je wilt dat hij hem netjes herkent, zul je een nieuwe bios moeten hebben (http://www.abit.com.tw), maar als je dat niet van belang vindt, kun je de Celeron 800 er gewoon in gooien. De multiplier staat vast, je moet misschien alleen de FSB zelf instellen.
Was getekend, enz. | specs
De snelste processor op het moment is de P3 1000EB en die kan op de Be6-II.
Evt kan je ook de P3 800EB van mij kopen
Evt kan je ook de P3 800EB van mij kopen
Gebruik de search eens.
Max een 1000niet-B (maar die zijn zeer moeilijk te krijgen). Een 900 of 850 kan ook. Als je een videokaart hebt die een AGP van 89 MHz aankan kan je ook de B stijl processors proberen.
Max een 1000niet-B (maar die zijn zeer moeilijk te krijgen). Een 900 of 850 kan ook. Als je een videokaart hebt die een AGP van 89 MHz aankan kan je ook de B stijl processors proberen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
"De snelste processor op het moment is de P3 1000EB en die kan op de Be6-II.
Evt kan je ook de P3 800EB van mij kopen"
Ok wat moet die 800 kosten dan ????
Evt kan je ook de P3 800EB van mij kopen"
Ok wat moet die 800 kosten dan ????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dank je wel hoorOp woensdag 16 mei 2001 10:33 schreef AirHead het volgende:
Zie je dat icon met dat pijltje naar rechts? Dat is de quote icon.......
Pagina: 1