[BC3] a7v266!! Wanneer???

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Jajaja, ik heb al 100 keer search gedaan maar daar kwam nix uit helaas :(.
Kan iemand me een concreet antwoord geven op deze vraag??

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
GoT, de toverbol ;)

Concrete Loop Watercooling

• Penetrator
daar heb ik geen bil aan kan niemand normaal antwoord geven?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Je bedoeld waarschijnlijk de A7V133.. die kan FSB 133 draaien waarbij de bus van de processor op 266 draait... alles met de KT133A chipset kan dit aan ook de AMD760 chipset

edit:
Okay; onzinnig.. wist niet dat de a7v266 ook al bestond..excuse moi

Pvouput live

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:04

star-saber

Ryzen

hij bedoelt de A7V266 die Zowel DDR als SDram aankan

• Penetrator
Op woensdag 16 mei 2001 10:23 schreef Krypt het volgende:
Je bedoeld waarschijnlijk de A7V133.. die kan FSB 133 draaien waarbij de bus van de processor op 266 draait... alles met de KT133A chipset kan dit aan ook de AMD760 chipset
grrrr >:) ik ben niet dom, ik bedoel wel de a7v266, want de a7v133 is allang uit!
PLZ IEMAND GEEF ANTWOORD!!!!

• Krypt
Excuus; mijn domme fout :D
Ik ben ff aan het zoeken.. ik zie verschillende release dates; de meeste staan ergens in Juni...

heb ff toch niets te doen; dus ik zoek wel ff verder.

Pvouput live

• Penetrator
Juni...
Argh duurt nog wel ff :(
ik mot dat bordje voor me nieuwe pc!! >:)

• Krypt
Ik snap er wel geen zak van... Staat op een zooi sites dat de A7V266 in juni gereleased wordt en vind nu een zooi sites met de laatste bios update :?...

Maw.. moet weer ff doorzoeken. :)

Pvouput live

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is het verschil met de a7v133 eigenlijk?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Penetrator
hehehe, ik vind er net een die zegt dat hij eind maart uitkomt!
jippie, daar zijn dan wel een beetje laat mee >:)

• Krypt
Op woensdag 16 mei 2001 10:41 schreef Fire69 het volgende:
Wat is het verschil met de a7v133 eigenlijk?? :?
Zie wat er onder mijn eerste onzinnige post staat :D

Pvouput live

Verwijderd

ehh, bedoel je niet toevallig de A7A-266? Die is gewoon verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij mycom

• Krypt
De A7A is met een Ali chipset zover ik het zo snel heb kunnen leven...
De A7V is met de laatste Via chipset

Pvouput live

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 mei 2001 10:39 schreef Krypt het volgende:
Maw.. moet weer ff doorzoeken. :)
Inmiddels al wat gevonden? Ik wil dat moederbord ook hebben! :)

• BC3 Victim
Ik ook :o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kunyfyer
  • Laatst online: 21-05 22:15
De Asus A7V266 stond laatst in Pricewatch, maar hij is er de volgende dag weer uitgehaald :( (volgens mij was ie van www.hardware.nl)

Verwijderd

Volgens mij bestaat de A7V266 niet en bedoel je de A7M266. Die is gewoon overal te koop. Zal wel aan mij liggen, maar kijk eens beter uit je doppen. Bij Graficall kost hij ? 505,-

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 16:27 schreef snnasss het volgende:
Volgens mij bestaat de A7V266 niet en bedoel je de A7M266. Die is gewoon overal te koop. Zal wel aan mij liggen, maar kijk eens beter uit je doppen. Bij Graficall kost hij ? 505,-
Geen onzin praten.

De A7V266 bestaat weldegelijk...

• Kunyfyer
De Asus A7V266 stond hier in Pricewatch: www.tweakers.net/pricewatch/17110
En als je niet gelooft dat ie bestaat, kijk dan hier: www.tweakers.net/nieuws/16688

• vandenberg
  • Laatst online: 04-03-2016
Op zaterdag 19 mei 2001 16:49 schreef Kunyfyer het volgende:
De Asus A7V266 stond hier in Pricewatch: www.tweakers.net/pricewatch/17110
En als je niet gelooft dat ie bestaat, kijk dan hier: www.tweakers.net/nieuws/16688
Ok, maar toch vreemd dat ie hier dan niet bij staat :?.

Systeem

• Kunyfyer
Ik vind ''t niet zo gek hoor, hij is toch nog niet gereleased :? Daar staan gewoon de mobo''s die verkrijgbaar zijn...
Op www.amd.com staat toch ook nog niks over de 1,4ghz Athlon... :)

• Aikon
  • Niet online
Hij is nog niet uit! Daar is geen twijfel over!

Maar ik heb iig de A7V133+Raid gehaald vanmiddag :) Had toch echt snel een nieuw mobo nodig, en kon niet meer wachten!

Verwijderd

Lekker bordje... A7V133, heb ik het dan over. Geen on-board sound :)

Verwijderd

laat maar

• vandenberg
  • Laatst online: 04-03-2016
Ik vind ''t niet zo gek hoor, hij is toch nog niet gereleased Daar staan gewoon de mobo''s die verkrijgbaar zijn...
Da''s waar, die vermelding in Pricewatch sloeg dan blijkbaar nergens op.

Systeem

Verwijderd

In de Pricewatch staan wel meer dingen die niet bestaan.
Volgens mij bestaat een A7V266 niet en ik heb ook niets gelezen dat die gaat komen. Maar ik kan me vergissen...

Verwijderd

Er bestaat een A7A266 met Ali chipset en een A7M266 met AMD chipset. Thats it, thats all folks!

• BC3 Victim
a7v266 is toch dat Socket-A DDR bord met 2x DDR pc2100/pc1600 en 3x SDRAM pc133, onboard RAID + IDE etc ?

Verwijderd

Bij Asus kennen ze hem niet.... lijkt me genoeg te zeggen....

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 03:00 schreef snnasss het volgende:
Ophouden nu met die onzin eigenwijs ventje...

http://www.tweakers.net/nieuws/16688?highlight=A7V266

Duidelijk?

• Penetrator
Hehe drol, mondje dicht als je ergens nix over weet >:)
excuses voor mijn taal voor de gevoelige tweakers >:)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 17:37 schreef strontvlieg het volgende:

[..]

Hehe drol, mondje dicht als je ergens nix over weet >:)
excuses voor mijn taal voor de gevoelige tweakers >:)
Zeg pisvlek... denk je dat je je bekje een beetje kunt houden?
Ik geef toch netjes aan dat bij mijn weten zo''n bord er niet is en in de handel niet verkrijgbaar. Bij Asus zelf verkopen ze hem niet. Dat er ergens een review staat, wil nog niet zeggen dat hij verkrijgbaar is en in de handel.
Enne misbaksel... ik heb heel wat meer jaartjes op de teller staan dus laat dat jochie maar achterwege, beddeplassertje....

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 09:42 schreef nevyn het volgende:

[..]

Ophouden nu met die onzin eigenwijs ventje...

http://www.tweakers.net/nieuws/16688?highlight=A7V266

Duidelijk?
Ben ik ook duidelijk, stoeptegel of moet ik je voeren met een lepeltje zoals mama doet? Misschien moet je eens bij Via op de site kijken of ze die chip überhaupt al leveren?!

Verwijderd

gaat weer goed hier |:(

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Rustig nou eens even. snnasss, het bord is al aangekondigd door Asus, maar wordt nog niet verkocht. Hij werkt met de KT266 chipset van VIA. Die chipset is al leverbaar in andere moederborden. Hier een duidelijkere foto van de A7V266, zoals hij gepresenteerd werd door Asus (Asus zelf dus) op CeBIT 2001:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/985525410.jpg

En nou niemand meer zeggen dat hij ''niet bestaat''. Hij bestaat nóg niet (in de handel), de vraag was dan ook wanneer hij wél verkocht wordt.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

...kijk hier dan eens:

http://www.m3dzone.com/article.php?sid=308

wa nu??....

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 23:19 schreef AVL het volgende:
Rustig nou eens even. snnasss, het bord is al aangekondigd door Asus, maar wordt nog niet verkocht. Hij werkt met de KT266 chipset van VIA. Die chipset is al leverbaar in andere moederborden. Hier een duidelijkere foto van de A7V266, zoals hij gepresenteerd werd door Asus (Asus zelf dus) op CeBIT 2001:
[afbeelding]

En nou niemand meer zeggen dat hij ''niet bestaat''. Hij bestaat nóg niet (in de handel), de vraag was dan ook wanneer hij wél verkocht wordt.
Kolere, spreek ik Turks of zo.... dat is verdomme nu precies wat ik zeg. Als die sulletje er niet omheen lullen die het anders proberen uit te leggen en iedere komma die iemand verkeerd typt probeert anders uit te leggen!!!!

Verwijderd

Alsof Strontvlieg (zelfkennis siert de mens) met zijn gepush dat bord de handel in kan krijgen. Het bord is er eenvoudig (nog) niet (of gaat nooit meer komen). Ja er zijn borden maar niet vrij verkrijgbaar en ja er zijn reviews. Maar wil niet zeggen dat het verkrijgbaar is!

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 22:27 schreef snnasss het volgende:

[..]

Ben ik ook duidelijk, stoeptegel of moet ik je voeren met een lepeltje zoals mama doet? Misschien moet je eens bij Via op de site kijken of ze die chip überhaupt al leveren?!
Ok, ok...

Het gaat dus over deze chipset http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1451

Die o.a. op dit mobo

http://www.aceshardware.com/Spades/read.php?article_id=25000215

gewoon nu te krijgen is...

Het blijft moeilijk om gewoon toe te geven dat je fout zit. Geeft niet heb ik ook wel eens. Wanneer mijn uitlating je geraakt heeft spijt me dat, het is alleen heel irritant om door die onzin van jouw te lezen. Schelden vind ik een beetje sneu maar wanneer je de behoefte weer voelt staat het je natuurlijk vrij.

Zo moet nu stoppen want mama roept ;)

...

• Penetrator
haha, lachen dit.
TwEaKeR FiGhT!!! })>:)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 23:51 schreef strontvlieg het volgende:
haha, lachen dit.
TwEaKeR FiGhT!!! })>:)
Liever niet juist. Ontsiert het forum en de goede sfeer die hier altijd was/is.

Zeker ook niet met snnasss, is al bewezen dat dat geen zin heeft...

• BC3 Victim
ff tussendoor hoor maar wat hebben ze op die afbeelding met dat onderste PCI slot gedaan hij zit omgedraaid en iets verder naar voren dan de andere :?

Verwijderd

Wat IK me trouwens afvraag is of Asus nog met een A7S266 uit zal komen... :9~

(Waarbij die S, je raadt het misschien al, de SiS 735 chipset voorstelt. Je weet wel, die SiS Socket A chipset met north- en southbridge op 1 chip geintegreerd die zomaar even de AMD760 smoked in nagenoeg alle benchmarks. :9)

Eerst zag het er naar uit dat alleen Chaintech die chipset ging toepassen, gelukkig dat nu ook MSI een bord op die chipset gaat baseren.

No asus nog... :? 8-)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Weer lekker taalgebruik in dit topic.

Kunnen de heren ff flink dimmen :( (snass etc), normaal taalgebruik kan echt wel gebezigt worden.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 12:56 schreef ecteinascidin het volgende:
Weer lekker taalgebruik in dit topic.

Kunnen de heren ff flink dimmen :( (snass etc), normaal taalgebruik kan echt wel gebezigt worden.
Ik zou graag dimmen maar wordt een beetje moe van mensen die alleen maar tegenspreken en je gelijk namen gaan noemen.

De vraag in dit topic is "waar te krijgen". Als Asus ze niet met deze chipset op de markt brengt (ook al is er een review van een enkel bordje) dan is dat zo. Daar kan ik ook niet aan veranderen. Ik beweer ook nergens dat zo''n bord er niet komt. Ik zeg simpel dat het er niet is (in de handel dan; markt). Maar dat mag kennelijk niet en wordt er meteen gedweept met "je durft je fout niet toe te geven" alsof ik iets verkeerd gezegd heb. Ze hebben enkel een komma gevonden om mee te neuken (hebben ze nog wat).

Met dat overtrokken grof taalgebruik wil ik alleen maar aangeven dat als je zelf niet zo benaderd wilt worden, je anderen ook niet zo moet behandelen. Ik scheld gewoon terug, alleen wat overtrokken grof(fer).

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op woensdag 23 mei 2001 02:24 schreef snnasss het volgende:

[..]

Ik zou graag dimmen maar wordt een beetje moe van mensen die alleen maar tegenspreken en je gelijk namen gaan noemen.

De vraag in dit topic is "waar te krijgen". (...)
Dan moet je toch nog eens dit topic overkijken. De topicopener wéét al dat dit bord nog niet verkocht wordt. Zijn vraag is dan ook niet ''waar te krijgen'', zoals jij interpreteert, maar ''wanneer te krijgen'' (kijk naar de topictitel). Daar is volgens mij nog steeds geen antwoord op gekomen. Ik krijg het gevoel dat er een kleine miscommunicatie hier is geweest :)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45

Concrete Loop Watercooling

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hmmz dan zou dus de asus 8200 deluxe ook niet bestaan???
staat ook niet op de site maar heb hem wel in me bak.
Die site wordt volgens mij vrij zelden geupdated.

39

Verwijderd

Ik zag in c''t nr.6 blz.87 een benchmark staan van de A7A266 zowel met sdr als ddr getest.

Volgens het grafiekje is de A7V133 sneller met viaKT133a of de A7M266 met amd760.
Pagina: 1