Jajaja, ik heb al 100 keer search gedaan maar daar kwam nix uit helaas
.
Kan iemand me een concreet antwoord geven op deze vraag??
Kan iemand me een concreet antwoord geven op deze vraag??
Concrete Loop Watercooling
grrrrOp woensdag 16 mei 2001 10:23 schreef Krypt het volgende:
Je bedoeld waarschijnlijk de A7V133.. die kan FSB 133 draaien waarbij de bus van de processor op 266 draait... alles met de KT133A chipset kan dit aan ook de AMD760 chipset
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zie wat er onder mijn eerste onzinnige post staatOp woensdag 16 mei 2001 10:41 schreef Fire69 het volgende:
Wat is het verschil met de a7v133 eigenlijk??
Verwijderd
Inmiddels al wat gevonden? Ik wil dat moederbord ook hebben!Op woensdag 16 mei 2001 10:39 schreef Krypt het volgende:
Maw.. moet weer ff doorzoeken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Geen onzin praten.Op zaterdag 19 mei 2001 16:27 schreef snnasss het volgende:
Volgens mij bestaat de A7V266 niet en bedoel je de A7M266. Die is gewoon overal te koop. Zal wel aan mij liggen, maar kijk eens beter uit je doppen. Bij Graficall kost hij ? 505,-
Ok, maar toch vreemd dat ie hier dan niet bij staatOp zaterdag 19 mei 2001 16:49 schreef Kunyfyer het volgende:
De Asus A7V266 stond hier in Pricewatch: www.tweakers.net/pricewatch/17110
En als je niet gelooft dat ie bestaat, kijk dan hier: www.tweakers.net/nieuws/16688
Da''s waar, die vermelding in Pricewatch sloeg dan blijkbaar nergens op.Ik vind ''t niet zo gek hoor, hij is toch nog niet gereleased Daar staan gewoon de mobo''s die verkrijgbaar zijn...
Verwijderd
Verwijderd
Ophouden nu met die onzin eigenwijs ventje...Op maandag 21 mei 2001 03:00 schreef snnasss het volgende:
Bij Asus kennen ze hem niet.... lijkt me genoeg te zeggen....
Hehe drol, mondje dicht als je ergens nix over weetOp maandag 21 mei 2001 03:00 schreef snnasss het volgende:
Verwijderd
Zeg pisvlek... denk je dat je je bekje een beetje kunt houden?Op maandag 21 mei 2001 17:37 schreef strontvlieg het volgende:
[..]
Hehe drol, mondje dicht als je ergens nix over weet
excuses voor mijn taal voor de gevoelige tweakers
Verwijderd
Ben ik ook duidelijk, stoeptegel of moet ik je voeren met een lepeltje zoals mama doet? Misschien moet je eens bij Via op de site kijken of ze die chip überhaupt al leveren?!Op maandag 21 mei 2001 09:42 schreef nevyn het volgende:
[..]
Ophouden nu met die onzin eigenwijs ventje...
http://www.tweakers.net/nieuws/16688?highlight=A7V266
Duidelijk?

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
...kijk hier dan eens:Op maandag 21 mei 2001 03:00 schreef snnasss het volgende:
Verwijderd
Kolere, spreek ik Turks of zo.... dat is verdomme nu precies wat ik zeg. Als die sulletje er niet omheen lullen die het anders proberen uit te leggen en iedere komma die iemand verkeerd typt probeert anders uit te leggen!!!!Op maandag 21 mei 2001 23:19 schreef AVL het volgende:
Rustig nou eens even. snnasss, het bord is al aangekondigd door Asus, maar wordt nog niet verkocht. Hij werkt met de KT266 chipset van VIA. Die chipset is al leverbaar in andere moederborden. Hier een duidelijkere foto van de A7V266, zoals hij gepresenteerd werd door Asus (Asus zelf dus) op CeBIT 2001:
[afbeelding]
En nou niemand meer zeggen dat hij ''niet bestaat''. Hij bestaat nóg niet (in de handel), de vraag was dan ook wanneer hij wél verkocht wordt.
Verwijderd
Ok, ok...Op maandag 21 mei 2001 22:27 schreef snnasss het volgende:
[..]
Ben ik ook duidelijk, stoeptegel of moet ik je voeren met een lepeltje zoals mama doet? Misschien moet je eens bij Via op de site kijken of ze die chip überhaupt al leveren?!
Verwijderd
Liever niet juist. Ontsiert het forum en de goede sfeer die hier altijd was/is.Op maandag 21 mei 2001 23:51 schreef strontvlieg het volgende:
haha, lachen dit.
TwEaKeR FiGhT!!! })>:)
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou graag dimmen maar wordt een beetje moe van mensen die alleen maar tegenspreken en je gelijk namen gaan noemen.Op dinsdag 22 mei 2001 12:56 schreef ecteinascidin het volgende:
Weer lekker taalgebruik in dit topic.
Kunnen de heren ff flink dimmen(snass etc), normaal taalgebruik kan echt wel gebezigt worden.
Dan moet je toch nog eens dit topic overkijken. De topicopener wéét al dat dit bord nog niet verkocht wordt. Zijn vraag is dan ook niet ''waar te krijgen'', zoals jij interpreteert, maar ''wanneer te krijgen'' (kijk naar de topictitel). Daar is volgens mij nog steeds geen antwoord op gekomen. Ik krijg het gevoel dat er een kleine miscommunicatie hier is geweestOp woensdag 23 mei 2001 02:24 schreef snnasss het volgende:
[..]
Ik zou graag dimmen maar wordt een beetje moe van mensen die alleen maar tegenspreken en je gelijk namen gaan noemen.
De vraag in dit topic is "waar te krijgen". (...)
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
hmmz dan zou dus de asus 8200 deluxe ook niet bestaan???Op maandag 21 mei 2001 03:00 schreef snnasss het volgende:
39
Verwijderd