[BC3] verschil usb47 en usb56 (cusl2)?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo luitjes!

Ik zit met ''t volgende...
Ik heb een Asus CUSL2 moederbord en ik wil de extra usb-bracket aansluiten. Maar nu kan dat volgens de handleiding op 2 manieren, nl op usb47 of op usb56.
Wat is het verschil tussen die 2?
In de handleiding staat er nix over, de search op asus.com werkt niet :( en in de search van GoT kon ik ook al niets vinden.

Alvast bedankt, Huug.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb daarnet maar weer eens gezocht op asus.com.tw en asuscom.de..... wat een drama!! :(
Mobo''s kunnen ze wel maken, maar die sites zijn om te :r
Allemaal leuke kleurtjes en plaatjes, maar bar weinig info.
Meerdere malen een verschillende search geprobeert met als resultaat: een berg non-info en dooie links.
Is er dan niemand op GoT die iets van USB afweet??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Gewoon die bracket op de header steken! Moet toch lukken? :?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
hmm heb zelf de cusl2-c en daar past die maar op 1 manier, gewoon eropprikken en testen, werkt het niet, dan die andere proberen, lijkt me niet zo moeilijk..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Bedankt voor de reakties.

Ik heb ''m maar gewoon op usb47 geprikt, en dat werkt gewoon.
Maar ik vroeg me af wat nou het verschil is tussen usb47 en usb56. Er zou toch een verschil moeten zijn? Anders zou Asus die keuze niet geven. Het vreemde blijf ik vinden dat er op de sites van Asus (en in de manual) helemaal niks over te vinden is.
Maar hij doet ''t gelukkig..

Mzzl, Huug

• JungleJim
  • Laatst online: 01:39
Aan die bracket zitten toch twee connectors? Beide kunnen slechts op één manier op de twee USB connectors, vanwege de ''layout'' van de connectors.

• BC3 Victim
Het klopt dat er 2 connectors aan de bracket zitten.
Een 5-pins die op de USB2-header gaat en een 10-1 pins die of op de USB47 of op de USB56 header gaat.

• JungleJim
  • Laatst online: 01:39
Volgens mij is die USB47 aansluiting voor de Asus iPanel (die heeft namelijk 2 USB connectors).

Voor de USB bracket moet je eigenlijk USB56 hebben (die bij het laatste PCI slot zit), zo staat het ook in m''n CUSL2-C handleiding. Maar het zal idd niet veel uitmaken welke je gebruikt.
Pagina: 1