De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan er gewoon in, maar dan moet je de FSB op 100 zetten. Daarmee gaat je processor op 900 draaien. Nu kun je dat wel weer verhelpen, en hem op 100x12 laten draaien. Alleen dat is een beetje zonde..
Geheugen is toch goedkoop nu, dus koop even een stripje van 256 MB.
Als je een 1,2 gh kan betalen kan dat er ook nog wel af
Geheugen is toch goedkoop nu, dus koop even een stripje van 256 MB.
Als je een 1,2 gh kan betalen kan dat er ook nog wel af
Geen inspiratie
However, the chipset will only allow you to run your memory synchronously with the FSB if you set the frequency to 133MHz or higher. Officially the KT133A chipset only supports FSB:memory ratios of 100:100, 100:133, or 133:133.
Dus als ik nu de FSB op 132MHz dan zou ik in principe nog met mijn pc100 mem kunnen werken of zie ik dit verkeerd
Dus als ik nu de FSB op 132MHz dan zou ik in principe nog met mijn pc100 mem kunnen werken of zie ik dit verkeerd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, dan draait je geheugen ook op 132 mhz.
Je kan je geheugen niet underclocken, je kan wel als je fsb op 100 mhz staat je geheugen op 133 laten draaien, maar niet andersom, want dat zou 133:100 betekenen!
Probeer anders eens 10x120 en kijk of het geheugen dat volhoudt
Je kan je geheugen niet underclocken, je kan wel als je fsb op 100 mhz staat je geheugen op 133 laten draaien, maar niet andersom, want dat zou 133:100 betekenen!
Probeer anders eens 10x120 en kijk of het geheugen dat volhoudt