De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet meer overclocken. Of een nieuwe celeron halen voor weinig (ik heb nog wel een 566 voor je).
Siditamentis astuentis pactum.
Dan komt ie helemaal niet meer op tegen de andere systeemen heir in huis (AMD 700@800, AMD 1.0 Ghz)
hij moet nog wel een beetje mee gaan.
En hij heeft het lang goed gedaan.
hij moet nog wel een beetje mee gaan.
En hij heeft het lang goed gedaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk eens of je je AGP-divider wel netjes op 2/3 hebt staan.
Siditamentis astuentis pactum.
instelling niet mogelijk in bios.
Verwijderd
Heb ik ook gehad met mijn oude celeron300, kreeg hem op een ander mobo wel weer op 450 alleen als ik heb daarna terug zette op het orginele mobo bleef ie weer op 300.
erug vaag allemaal
erug vaag allemaal
Maarhet Dwaze is hij heeft op dit Mobo het gewoon gedaan op 450, erg lang ook zeker langer dan een jaar.
Pagina: 1