[BC3] Ik vertrouw mijn temp niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb een MSI K7T Pro met een Athlon Thunderbird 700MHz. Ik vertrouw het niet echt meer, omdat hij eerst stressed 36 was (vandaag) en na een debiele reboot opeens rond de 60. Moet ik dit vertrouwen?? NEE lijkt mij. Heeft iemand misschien ervaring hiermee en kan het verhelpen? De socket van mijn cpu is wel gewoon zoals altijd heet. Er komt waterkoeling en een nieuw mobo aan (MSI K7T Turbo) en dan hoop ik dit niet meer te kunnen krijgen. Ik vertrouw heb namelijk ABSOLUUT niet meer :(.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zolang als je geen vage problemen tegenkomt is er niks aan het handje. Dus gewoon kalm blijven :Z

Het is heel normaal dat bij het bootten de cpu ff heel snel warmer wordt. Bij mij komt ie iig ook wel zo ongeveer op 50 graden uit.

Als je eenmaal in windows explorer bent zakt die temperatuur gewoon weer. De temperatuur die je met bootten hebt komt al aardig in de buurt van stressed. Vergeet dat niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen