Toon posts:

[BC3] CUSL2 -> waar is onboard VGA?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik ben sinds enige tijd in bezit van een Asus Cusl2 mobo, maar nu was ik laatst de manual aan het doorlezen en er zou een bios optie moeten zijn om de onboard VGA aan of uit te schakelen... maar tot mijn grote verbazig bestaat die optie niet in mijn bios. Ik kan wel de VGA Sequence verzetten naar onboard, maar dan moet ik mijn bios resetten aangezien ik dan geen beeld meer krijg op beide VGA-aansluitingen...

Iemand een idee waar dit aan ligt, ohja ik heb bios 1006a...

Mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?!

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Toevallig een CUSL2-C??? :?

Verwijderd

Topicstarter
Nope... echte CUSL2,... de VGA-connector zit er ook echt op ipv de COM2-connector... heb net de bios opnieuw geflashed, maar maakte niets uit, want het was al de nieuwste...

rara hoe kan dat?1 Of werkt de onboard VGA alleen als er geen AGP videokaart is geinstalleerd...
Heb namelijk m''n Viper770U er gewoon inzitten...

Mzzl

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Hehe ja je MAG nix in je agp hebben.

En je moet ff de display drivers installeren die op www.intel.com verkrijgbaar zijn of gewoon die drivers installeren die op de cd staan

Verwijderd

als je in een cusl2 een agp videokaart zet wordt de onboard videokaart automatisch uitgeschakeld. Dus ik denk dat als jij je videokaart er uit haalt en in je bios gaat dat je weldegelijk iets zal vinden. Maar het zal wel bagger kwaliteit zijn!
Verder een perfect bord ik ben er erg gelukkig mee!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok, dan zal ik dat wel eens proberen... ik dacht mooi een dual monitor ervan te maken, maar dat gaat dus niet lukken... :(

Toch bedankt voor de moeite...

Mzzl
Pagina: 1