[BC3] AMD of VIA chipset?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste mensen,

Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar ik wil weten of mensen ervaring hebben met MoBo''s met een AMD 761 north bridge en VIA 686B south bridge of MoBo''s met de VIA VT8366 north bridge VIA VT8233 V-Link south bridge. Ik ben een Intel gebruiker en ik wil overstappen naar AMD en een nieuwe PC bouwen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Op dinsdag 15 mei 2001 14:42 schreef INCUBUS-OF-INFERNO het volgende:
Beste mensen,
Ik ben een Intel :r gebruiker en ik wil overstappen naar AMD en een nieuwe PC bouwen.
Kots je op jezelf omdat je Intel gebruiker bent? Of kots je op Intel? In beide gevallen is het een regelrechte flame.

The ramblings of an idiot

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 14:49 schreef Mcboom het volgende:

[..]

Kots je op jezelf omdat je Intel gebruiker bent? Of kots je op Intel? In beide gevallen is het een regelrechte flame.
Dit is nog meer flame!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 09:12

spok9

Groen...

Beide merken zijn gewoon goed hoor... Je kan beter zoeken naar een mobo wat je goed vind...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Ok,

Sorry het was niet mn bedoeling om te flaimen (ik heb mn bericht al aangepast) maar ik heb een systeem die me gewoon vies tegenvalt wat OC betreft (ik heb een Piii 733 en een Supermicro 370SCD met jaja een 820 chipset ;( ). Ik kan niks met het board beginnen en alleen en beetje de FSB opschroeven.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Op dinsdag 15 mei 2001 14:57 schreef INCUBUS-OF-INFERNO het volgende:
Ok,

Sorry het was niet mn bedoeling om te flaimen (ik heb mn bericht al aangepast) maar ik heb een systeem die me gewoon vies tegenvalt wat OC betreft (ik heb een Piii 733 en een Supermicro 370SCD met jaja een 820 chipset ;( ). Ik kan niks met het board beginnen en alleen en beetje de FSB opschroeven.
Ik wees je er alleen op. Is die processor een Slot 1 of een Socket 370? Als het een 370 is is het goedkoper om een moederbord met een 815 chip te kopen. Ik heb een Asus CUSL2-c en die bevalt me heel goed.

En Darthbrute, ik vroeg alleen om verheldering wat hij bedoelde.

The ramblings of an idiot

• BC3 Victim
FCPGA (370 dus)
Het is niet zo dat ik mn systeem kwijt wil (ik kan er altijd nog een server van maken) maar ik wil een niewe pc erbij en ik hoor zoveel goede dingen over AMD. Maar waar het mij om gaat is dat het MoBo DDR moet ondersteunen en stabiel moet zijn.

• BC3 Victim
Nog steeds geen antwoord?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:47
Misschien kan je een SiS 735 preview bord krijgen. Snel en heel erg stabiel voor een preview board

• BC3 Victim
Ik zou persoonlijk voor de AMD chipset gaan, alhoewel de SiS mij heeft verbaasd met de hoge benchmarks, de Via is mij net iets te instabiel.

• BC3 Victim
SiS 735 waar haal je die?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:47
Ff w88 en dan een pcchips scoren. Bord zal denk ik zeker niet slechter zijn dan het preview bord. heb je mooi onboard video met AGP slot, leuke 10/100 LAN onboard. Niet duur. Voor 250 pientermannen denk ik dat je em strax kunt kopen...
Pagina: 1