De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kots je op jezelf omdat je Intel gebruiker bent? Of kots je op Intel? In beide gevallen is het een regelrechte flame.Op dinsdag 15 mei 2001 14:42 schreef INCUBUS-OF-INFERNO het volgende:
Beste mensen,
Ik ben een Intelgebruiker en ik wil overstappen naar AMD en een nieuwe PC bouwen.
The ramblings of an idiot
Dit is nog meer flame!!Op dinsdag 15 mei 2001 14:49 schreef Mcboom het volgende:
[..]
Kots je op jezelf omdat je Intel gebruiker bent? Of kots je op Intel? In beide gevallen is het een regelrechte flame.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Sorry het was niet mn bedoeling om te flaimen (ik heb mn bericht al aangepast) maar ik heb een systeem die me gewoon vies tegenvalt wat OC betreft (ik heb een Piii 733 en een Supermicro 370SCD met jaja een 820 chipset
Ik wees je er alleen op. Is die processor een Slot 1 of een Socket 370? Als het een 370 is is het goedkoper om een moederbord met een 815 chip te kopen. Ik heb een Asus CUSL2-c en die bevalt me heel goed.Op dinsdag 15 mei 2001 14:57 schreef INCUBUS-OF-INFERNO het volgende:
Ok,
Sorry het was niet mn bedoeling om te flaimen (ik heb mn bericht al aangepast) maar ik heb een systeem die me gewoon vies tegenvalt wat OC betreft (ik heb een Piii 733 en een Supermicro 370SCD met jaja een 820 chipset). Ik kan niks met het board beginnen en alleen en beetje de FSB opschroeven.
En Darthbrute, ik vroeg alleen om verheldering wat hij bedoelde.
The ramblings of an idiot
Het is niet zo dat ik mn systeem kwijt wil (ik kan er altijd nog een server van maken) maar ik wil een niewe pc erbij en ik hoor zoveel goede dingen over AMD. Maar waar het mij om gaat is dat het MoBo DDR moet ondersteunen en stabiel moet zijn.