[BC3] Wat zijn de afmetingen van Abit KT7A moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik zou graag de afmetingen van dit bord willen weten. Ik heb de FS al gebruikt, en ik heb op www.abit.nl gekeken. De download sectie op abit.nl is down, dus ik kan geen handleiding downen.. Uhm, ook heb ik gekeken op review sites als die van ome tom. Maar kan niks vinden.

Ik wil de afmetingen van dit bord weten, omdat ik er 1 wil kopen. En aangezien ik problemen had met mijn vorige moederbord, de ASUS K7V wil ik weten of dit abit bord wel goed in mijn kast past.

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

wat voor kast heb je dan :?

Where is it?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Here ya go...
305 x 230 mm. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

• AttiX
Ik heb een superstandaard 300W atx kast, zo''n ding bij norrod vandaan. Zit al wel een andere voeding in :)

Uhm, maar de backplate, gedeelte waar je het bord opschroeft was veel te klein voor de K7V, zowiezo voor elk nieuw Asus bord.. Die zijn allemaal 30,5 bij 24,5...

Een MSI bord is al een stuk kleiner, 30,5 bij 20,5 volgens mij. Maar ik vroeg me dus of wat de afmetingen van dit Abit bord waren.

• AttiX
Op dinsdag 15 mei 2001 11:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Here ya go...
305 x 230 mm. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Mooi, dat scheelt al 1,5 CM met de K7V. Uhm, zijn de mounting holes ook anders geplaatst dan bij de K7V? Tenminste dat lijkt zo als je naar de foto''s kijkt.