[BC3] RAID op Abit VP6

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ga binnenkort de Abit VP kopen, maar is het ook mogelijk om dan RAID uit te zetten?
En de cd-rom, moet je die gewoon op de U-ATA 100 aansluiten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb de VP6 en het is mogelijk om de hele Raid Controller uit te zetten, ik raad het echter niet aan. Ik zou hem aan laten staan en geen raid volumes maken, dat werkt gewoon.

Ik heb zelf per poort 1 apparaat:
IDE1 : Seagate Medalist 17GB
IDE2 : PLextor 12x10x32x
IDE3 : Quantum Fireball 6,4GB
IDE4 : Creative DVD 5x

Ik heb zelf ook geen raid arrays, begin ik nu nog even niet aan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:39
Op dinsdag 15 mei 2001 12:38 schreef C44 het volgende:
Ik heb de VP6 en het is mogelijk om de hele Raid Controller uit te zetten, ik raad het echter niet aan. Ik zou hem aan laten staan en geen raid volumes maken, dat werkt gewoon.

Ik heb zelf per poort 1 apparaat:
IDE1 : Seagate Medalist 17GB
IDE2 : PLextor 12x10x32x
IDE3 : Quantum Fireball 6,4GB
IDE4 : Creative DVD 5x

Ik heb zelf ook geen raid arrays, begin ik nu nog even niet aan.
Hoi, je weet van mijn mobo-probs, en ben op zoek naar een nieuwe.

Kheb ook deze Abit VP6 overwogen, werkt deze goed ??

Anders ga ik maybe voor de Abit BX133

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb de VP6 en hij roelt echt, je kan er echt zo veel mee doen. zie sign

• BC3 Victim
VP6 Heb je eigenlijk alleen wat aan als je per sé een dual setup wil (2 procs dus). Als je maar 1 proc wil gaan gebruiken, kun je beter een ander mobo met Raid controller gebruiken.

De VP6 heeft wel z''n probleempjes met geluid, zo werken de SB Live! en de Turtle Beach kaartjes niet altijd vlekkeloos, een probleem waar ik ook nog geen oplossing voor heb.

Verder moet ik zeggen dat de VP6 eigenlijk een heel goed mobo is, maareh als er een fatsoenlijk Quad P4 mobo uitkomt (of is dat er al?? more info please !!) dan ga ik toch echt wel weer ff sparen >:)

• BC3 Victim
ja hoor, binnenkort koop ik een Abit VP6, enkel nog ff hopen dat ie wat in prijs afneemt....;)
En die Intel prijsverlaging, wanneer komt die nou?

Pagina: 1