[BC3] Procs vergelijking

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is er iemand die mij kan helpen aan een test waar meerdere types procs van dezelfde snelheid aan de tand worden gevoelt?

alvast bedankt voor de reacties :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jep, zie bijvoorbeeld hier voor een P4 vs. Athlon Thunderbird of hier voor Celeron vs. Duron, of hier voor zowat de ultieme Athlon vs. PIII op ieder denkbaar platform benchmark.

Voorlopig teverden?;)

Oslik, blyat! Oslik!

• BC3 Victim
Pcies wat ik zoek 8-)
tnks

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nu zoek ik eigenlijk alleen nog zo''n zelfde test waarin bijvoorbeeld de Duron het tegen de PIII moet opnemen.

Iemand???